شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه | نخستین 11 نفر مرحله حذفی

ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا برای بازی مقابل سوریه اعلام شد.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه | نخستین 11 نفر مرحله حذفی

به گزارش شمانیوز،  تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه مقابل تیم سوریه قرار می‌گیرد تا بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار کند و با پیروزی در این مسابقه، حریف ژاپن در مرحله بعد شود.

ملی پوشان فوتبال ایران در شرایطی مسابقه امشب مقابل سوریه را آغاز می‌کنند که محمدحسین کنعانی‌زادگان به علت محرومیت و سیدمجید حسینی و صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست حضور ندارند و امیر قلعه‌نویی در غیاب آنها تصمیم به انتخاب 11 بازیکن منتخب خود گرفته است.

علیرضا بیرانوند مثل سه بازی مرحله گروهی جام ملت‌ها در دیدار مقابل سوریه هم در ترکیب قرار گرفته و سعی دارد با نمایش موثرش مانع از گلزنی تیم حریف و صعود ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا شود.

روزبه چشمی که فقط یک‌بار مقابل هنگ‌کنگ حضور در ترکیب را تجربه کرده و به‌عنوان هافبک دفاعی بازی کرده بود، با توجه به کمبود مدافع میانی و غیبت کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، در این پست استفاده شده و در کنار او هم شجاع خلیل‌زاده برای سومین‌بار در جام ملت‌های آسیا به میدان خواهد رفت.

رامین رضاییان که در دور گروهی یک‌بار حضور ثابت را تجربه کرد و دو بار به‌عنوان یار جانشین استفاده شد، امشب جای صادق محرمی مصدوم را گرفته و در سمت راست خط دفاعی مقابل سوریه بازی می‌کند و احسان حاج‌صفی نیز مطابق انتظار مدافع چپ و کاپیتان تیم ملی در این دیدار است.

سعید عزت‌اللهی پس از حضور ثابت مقابل فلسطین و امارات و بازی تعویضی برابر هنگ‌کنگ، قابل پیش‌بینی بود که امشب هم جزء نفرات اصلی در تقابل با سوریه باشد و سامان قدوس هم مثل سه بازی قبلی در جام ملت‌های آسیا در ترکیب اولیه دیده می‌شود.

علیرضا جهانبخش که در دیدار گذشته مقابل امارات به‌خاطر آسیب‌دیدگی جزئی جای خود را به علی قلی‌زاده داده و به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، امشب در ترکیب قرار گرفته و در پست وینگر راست بازی می‌کند و در جناح چپ هم مهدی قایدی مثل سه مسابقه گذشته استفاده شده تا قلعه‌نویی با استفاده از سرعت و تکنیک این دو بازیکن خلق موقعیت کند.

نمایش موثر سردار آزمون و مهدی طارمی در آخرین بازی مرحله گروهی که منجر به برتری ایران مقابل امارات شد، هر دو بازیکن را برابر سوریه فیکس کرده و هواداران تیم ملی چشم به درخشش این دو مهاجم دارند.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی