شمانیوز
شما نیوز

در ۳ محور تهران به کرج، قم و شمال از فردا اجرا می‌شود

جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

طرح ویژه پلیس راهور فراجا برای کاهش تصادفات در ۳ محور مواصلاتی تهران به کرج، قم و شمال از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود که دارای جوایز ارزنده و نفیسی همچون ماشین‌های شارژی بزرگ برای کودکان است. این جوایز از طرف پلیس راهور برای رانندگانی خواهد بود که پلاک‌شان توسط دوربین‌ها بدون خطا و جریمه ثبت می‌شود.

جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

اختصاصی
به گزارش شمانیوز، طبق اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، از امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در محورهای تهران- کرج، تهران- قم و تهران- شمال طرحی از طرف پلیس راهور برای کاهش تصادفات در پاسگاه‌های این محورها اجرا می‌گردد که براین اساس طرحی تشویقی در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای به اجرا درخواهد آمد.

طرح تشویقی نوروزی راهور

در همین راستا، پلیس راهور فراجا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ اقدام به اجرای طرح‌های جذاب از بخشودگی جرایم گرفته تا جوایز ارزنده ونفیس برای رانندگانی کرده است که در طول مسیر جوانب احتیاط را درنظر گرفته و برای جان خود، همراهان و رهگذران اهمیت و ارزش قائل هستند. 

طرح تشویقی نوروزی راهور

با موافقت سردار حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، جوایز نفیس و بسته‌های نوروزی برای رانندگان از روز اول نوروز ۱۴۰۳ در پاسگاه‌های مسیرهای ترددی اعلام‌شده با نصب بنرهای مختلف و نمونه جایزه در کاورهای شیشه‌ای بزرگ قرار داده شد و در معرض دید عموم مردم و رانندگان عبوری قرار گرفت. این جوایز در راستای فرهنگ‌سازی رانندگی بدون خطر برای کودکان و آینده‌سازان این مرز و بوم درنظر گرفته شده است.

بازدید پلیس راه تهران بزرگ

رانندگانی که از این مسیرها تردد می‌کنند پس از ثبت دوربین‌های ترافیکی و پیامک‌ کردن پلاک خود در این قرعه‌کشی که مختص رانندگان محتاط و مراعات کننده قوانین است شرکت داده می‌شوند.

بازدید پلیس راه تهران بزرگ

علاوه براین، پایگاه‌های سلامت پلیس راه استان تهران در مبادی ورودی و خروجی حضور خواهند داشت که اقدام به توزیع بسته‌های افطاری و جوایز ویژه دیگری علاوه بر جوایز بزرگ اعلام شده در مسیر کاهش تصادفات برای تمامی رانندگان خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied