شمانیوز
شما نیوز

ببینید: دفن جنازه مقتول توسط شوهر قاتلش در حیاط خانه

مردی که تقریبا یک سال و نیم پیش، جنازه همسرش را در حیاط خانه اش دفن کرده بود دستگیر شد.

ببینید: دفن جنازه مقتول توسط شوهر قاتلش در حیاط خانه

بقایای جنازه یک زن هندوستانی پس از اعتراف شوهرش به قتل وی، در مجاورت خانه شان پیدا شد. پلیس نیجراکال هند، متهم، ساجیو را در خانه اش واقع در شهر ارناکولام، در ایالت کرالا، هند دستگیر کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های هند، جنازه قربانی به نام رامیا که توسط شوهرش به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود توسط قاتل در مجاورت خانه به خاک سپرده شده بود.  

پس از ناپدید شدن مقتول، متهم به خویشاوندان و مردم محلی گفته بود که همسرش با معشوقش فرار کرده است، در عین حال، قاتل برای ازدواج بعدی خود آماده شد. به بنا اطلاعات پلیس هند و شکایتی که قاتل در ماه فوریه ۲۰۲۲ در اداره پلیس مطرح کرد مفقود شدن همسر ساجیو در اوت ۲۰۲۱ اتفاق افتاده بود.

یک تیم پلیس پس از انجام تحقیقات اولیه، به دقت همسر مقتول را زیر نظر گرفت. او یک سال تحت نظارت دقیق بود و بعد‌ها پس از اینکه این تیم شواهد کافی برای پیگرد قانونی وی را جمع آوری کرد دستگیر شد.

در طی تحقیقات انجام شده توسط پلیس، متهم گفت که یک روز تعدل اعصاب خود را از دست داده و در کمال خونسردی همسرش را به قتل رسانده است. این مرد گفت سپس جنازه را در کنار خانه اش دفن کرده است. پلیس بقایای بدن این زن را در نزدیکی خانه کشف کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied