شمانیوز
شما نیوز

فاش شدن اطلاعات برخی کاربرانش در وان پلاس

شرکت چینی «وان پلاس» فاش کرده اطلاعات برخی کاربرانش از جمله نام، شماره تماس و آدرس پستی آنها به دلیل یک شکاف امنیتی فاش شده است.

 فاش شدن اطلاعات برخی کاربرانش در وان پلاس

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : شرکت چینی «وان پلاس» فاش کرده اطلاعات برخی کاربرانش از جمله نام، شماره تماس و آدرس پستی آنها به دلیل یک شکاف امنیتی فاش شده است.

 

 

 شرکت چینی وان پلاس اعلام کرده اطلاعات مشتریانش دوباره فاش شده است. این تولید کننده موبایل اعلام کرده اطلاعات کاربران از جمله نام، شماره تماس، ایمیل و آدرس پستی برخی سفارش های آنان فاش شده است. با این وجود اطلاعاتی مانند اطلاعات پرداخت، پسورد و حساب های کاربری افراد محفوظ مانده است.

 

البته این شرکت چینی به طور دقیق اعلام نکرده اطلاعات چه تعداد از کاربران فاش شده است. البته وان پلاس ایمیل هایی برای کاربرانی ارسال کرده که اطلاعاتشان فاش شده است. 

 

به نظر می رسد شکاف امنیتی و افشای اطلاعات کاربران در وب سایت رسمی این شرکت اتفاق افتاده است. اما وان پلاس به کاربران خود اعلام کرده وب سایت را به طور کامل بررسی کرده تا هیچ گونه شکاف امنیتی مشابهی وجود نداشته باشد. البته این شرکت به کاربران خود هشدار داده احتمالا کاربرانی که اطلاعات آنها هک شده با حجم ایمیل های ناخواسته(Spam) و فیشینگ روبرو شوند.

 

این نخستین باری نیست که وان پلاس دچار شکاف امنیتی شده است. در ژانویه سال گذشته اطلاعات کارت های اعتباری حدود ۴۰ هزار مشتری این شرکت فاش شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied