شمانیوز
شما نیوز

مه گرفتگی در آزادراه قزوین-کرج

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار داشت: شاهد تردد روان در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم.

 مه گرفتگی در آزادراه قزوین-کرج

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت راه‌ها پرداخت.

 

 

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار داشت: شاهد تردد روان در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم.

وی افزود: در ضمن محورهای هراز و آزادراه قزوین- رشت دارای مه گرفتگی و محور چالوس فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج، محدوده های ساسانی و پایانه کلانتری هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: شاهد پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، مرکزی، گیلان، همدان و کردستان هستیم.

 

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهایی که مسدود هستند، گفت: محور قدیم پلدختر- خرم آباد، شهداد- نهبندان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و همچنین کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران انجام می شود.

 

وی در پایان تأکید کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied