شمانیوز
شما نیوز

متجاوز سریالی، پلیس را متهم به همدستی کرد + عکس

متجاوز سریالی که به اتهام 37 فقره آزار و اذیت جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شد در بازجویی پلیس را به کم کاری برای دستگیری اش متهم کرد.

متجاوز سریالی، پلیس را متهم به همدستی کرد + عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، "جوزف مک‌کان" 34 ساله متهم به آزار و اذیت 11 زن و کودک بین 11 تا 71 ساله طی دو هفته در شهر "چشر" انگلیس است.

رسیدگی به پرونده تجاوزهای سریالی این مجرم جنسی از 25 آوریل و زمانی آغاز شد که دو زن 21 و 25 ساله به فاصله 12 ساعت از هم در لندن ربوده شدند و مورد آزار قرار گرفتند.

10 روز پس از این اتفاق و تنها طی 21 ساعت سه زن، سه دختر جوان و یک پسر دیگر نیز در منچستر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و پلیس موفق به دستگیری فرد متجاوز نشد.

 

WhatsApp Image 2019-11-26 at 9.57.32 AM

 

 با تحقیقات از قربانیان مشخص شد که عامل همه این تجاوزهای سریالی، تنها یک نفر است که بسیار دقیق و حساب شده اهداف پلید خود را عملی می کند و هیچ ردپایی از خود بر جا نمی‌گذارد.

تلاش ماموران برای یافتن نشانی از مرد شیطان صفت همچنان ادامه داشت که حادثه وحشتناک دیگری در "لنکشیر" به وقوع پیوست: متجاوز سریالی این بار به خانه یک زن وارد شده و پس از تجاوز به او، در مقابل چشمان این مادر، به طرز وحشیانه ای دختر و پسر 17 و 11 ساله اش  را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

یافتن نشانی از این بیمار جنسی، به گره کوری برای کارآگاهان تبدیل شده بود که شکایت زنی 71 ساله به خاطر تجاوز و سرقت خودرویش سرنخ را به دست پلیس داد.

زن سالخورده به ماموران گفت که یک مرد پس از تجاوز به او در پارکینگ "موریسون" در "بوری" ، خودروی فیات او را دزدیده و فرار کرده است. با این سرنخ و بررسی لحظه به لحظه دوربین‌های خیابانها و بزرگراه‌ها، سرانجام "جوزف" ردیابی و پس از تعقیب و گریز نفسگیر، در حالیکه دو دختر 14 ساله را با خودرو ربوده بود دستگیر شد.

متجاوز سریالی ابتدا در بازجویی ها تمامی 37 فقره اتهام خود را رد کرد اما وقتی با مدارک دادگاه پسند و قربانیان روبه رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و اتهامات خود را پذیرفت.

"جوزف" هنگام انتقال به دادگاهی در لندن به افسران پلیس گفت: اگر دو مورد تجاوز اول را به درستی پیگیری و مرا دستگیر کرده بودید، دیگر این همه قربانی وجود نداشت، دستگیر نشدن من از بی عرضگی پلیس و نیروهایش بود.

گفتنی است محاکمه نهایی مرد شیطان صفت در حالی شش هفته دیگر برگزار می شود که تحقیقات پلیس انگلیس برای شناسایی قربانیان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

مترجم:مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied