شمانیوز
شما نیوز

جزئیات متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت

کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ، دستگیری ۶ سارق در ملایر، کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در همدان عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

جزئیات متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ، دستگیری ۶ سارق در ملایر، کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در همدان عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۱۲۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: ماموران انتظامی بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

دستگیری ۶ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۶ سارق و کشف ۹ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و کابل و با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی۳ طرح ضربتی در مناطق از پیش تعیین شده شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق سیم برق را به همراه مالخر و ۲ سارق تجهیزات برق را دستگیر و ۱۰۰ متر کابل مسروقه و ۵ فقره سرقت  کشف شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک سارق سیم برق و ماموران کلانتری ۱۲ نیز ۲ سارق سیم برق را دستگیر و نامبردگان به ۴ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف کردند و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق حین سرقت و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از سیستم روشنایی معابر درون شهری اسدآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: اواخر هفته گذشته به دنبال گشت زنی تلفیقی ماموران انتظامی شهرستان به اتفاق نیروهای بسیج مقاومت پایگاه های شهری، یکی از سارقان حرفه ای حین سرقت سیم و کابل برق  روشنای معابر دستگیر و به کلانتری۱۱ منتقل و در بازجویی های فنی، به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق از سیستم روشنایی معابر سطح شهرستان اسدآباد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به دعوت از نماینده حقوقی اداره برق شهرستان برای پیگیری ویژه موضوع گفت: متهم برای بررسی بیشتر جرایم در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ مریانج خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوالی میدان بار شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ مریانج قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی و انتظامی فردی در این خصوص شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۴  فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در ادامه تحقیقات از این متهم مشخص شد که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و موتورسیکلت های مسروقه را به قیمت بسیار پایین و جهت تهیه مواد مخدر به ۲ نفر فروخته است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، ماموران واحد تجسس ۴ مالخر به همراه یک سارق دیگر را حین خرید و فروش موتورسیکلت سرقتی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ باقری افزود: با تلاش پلیس اعضای این باند ۶ نفره همگی بازداشت، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی از لوازم اوراق شده موتورسیکلت از آن ها کشف و همگی برای بررسی تخصصی جرایم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied