شمانیوز
شما نیوز

دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو و کنتورهای آب در شهرستان ایلام خبر داد.

دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو در ایلام

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر :  فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو و کنتورهای آب در شهرستان ایلام خبر داد.

 

 

 سرهنگ جمال موسوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

 

وی افزود:شب گذشته،گشت کلانتری ۱۲ هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ نفر که در اطراف یک دستگاه خودرو در حال پرسه زنی بودند مشکوک شدند.

 

سرهنگ موسوی تصریح کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران با یکدستگاه خودرو سمند سورن اقدام به فرار کرده که با هوشیاری ماموران و همچنین حضور بموقع گشت های یگان امداد خودرو سارقان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد:در ۲ عملیات جداگانه دیگر ۱ سارق خودرو و ۱ سارق کنتورهای آب دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت مطالبه به حق مردم است خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو آن ها به پارکینگ منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست گفت:شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied