شمانیوز
شما نیوز

جزییات تلخ ماجرای "تعویض همسر" از زبان یک قربانی

یک زن هندی که شوهرش به منظور برقراری رابطه جنسی، او را با همسران سه مرد دیگر تعویض می کرد سرانجام پس از چندین سال سکوت، لب به بیان حقیقت گشود.

جزییات تلخ ماجرای "تعویض همسر" از زبان یک قربانی

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیاتودی، این زن با نام مستعار "چاریتا" چندی پیش به همراه مادرش به اداره پلیس بمبئی رفت و از همسر 46 ساله خود شکایت کرد.

"چاریتا" مدعی شد شوهر تاجرش سالهاست که او را با همسران مردان دیگر تعویض و مجبور می کند تا با آنها رابطه جنسی برقرار کند.

این زن 39 ساله گفت: بهره کشی جنسی از من از ژوئیه سال 2017 آغاز شد. سه مرد غریبه و همسرم طی معامله هایی که با یکدیگر می کردند همسرانشان را تعویض کرده و در اختیار هم می گذاشتند. بدترین شکل ماجرا برقراری رابطه جنسی در حضور زنان آنها بود و من که چاره ای جز سکوت نداشتم تن به خواسته شیطانی آنان می دادم.

وی ادامه داد: من که از این وضعیت خسته شده بودم به شوهرم گفتم دیگر نمی خواهم جزیی از برنامه‌های کثیف آنان باشم و اگر بخواهد به این رفتار شیطانی اش ادامه دهد ماجرا به خانواده اش خواهم گفت. همسرم ابتدا ترسید اما نمی خواست دست از انجام اعمال شیطانی و قربانی کردن من بردارد برای همین یکبار به صورت پنهانی از روابط من با مردان دیگر فیلم گرفت و سپس تهدیدم کرد در صورتی که به کسی کلمه ای حرف بزنم این فیلم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد و آبرویم را خواهد برد. اما یک روز، دیگر تحملم تمام شد وخانه را ترک کردم. الان چهار ماه است که با مادر و خواهرم زندگی می کنم.

به گفته "چاریتا"، مادر و خواهر او پس از شنیدن مصیبتها و بلاهایی که سرش آمده بود با انجام تحقیقات پنهانی فهمیدند که شوهرش از طریق یک گروه واتس‌اپ و برخی رسانه‌های اجتماعی اقدام به معامله تعویض همسر با مردان دیگر می کنند. با کشف این سرنخ، زن هندی به همراه خواهر و مادر خود از شوهر شیطان صفت و سه مرد مرتبط در این ماجرا شکایت کردند.

به دنبال اظهارت این زن جوان و مادرش، پلیس مرد تاجر را دستگیر کرد و تحت بازجویی قرار داد. شوهر شیطان صفت در بازجویی اتهامات خود را پذیرفت اما مدعی شد تمامی این روابط با رضایت خود "چاریتا" انجام می شده و هیچ اجباری در کار نبوده است.

به گزارش شمانیوز، تاجر هندی در حالی تا روز محاکمه در بازداشت به سر خواهد برد که تحقیقات و تلاش برای دستگیری سه همدست وی ادامه دارد.

"راجو کاسبه" بازرس پرونده نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از اظهار نظر بیشتر درباره جزییات این موضوع خودداری کرد و گفت تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود پای زن و شوهران بیشتری در این پرونده گیر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهرداد

    رواج یافته

  • مجید

    هرکسی دوست دارد به هرشکلی زندگی کند به هیچ کسی ربطی ندارد