شمانیوز
شما نیوز

فرصت ثبت نام مجدد مسکن ملی برای تهرانی‌ها فراهم می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام دور دوم مسکن ملی برای شهر تهران خبر داد و گفت: بعد از پایش اطلاعات و حذف متقاضیانی که فاقد شرایط هستند ثبت نام مجددا برای تهرانی‌ها امکان پذیر می‌شود.

فرصت ثبت نام مجدد مسکن ملی برای تهرانی‌ها فراهم می‌شود
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا :  «محمد اسلامی» روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: زمان ثبت نام مجدد هنوز مشخص نیست.

وزیر راه و شهرسازی در مورد بوی بد فروگاه امام نیز گفت: رفع بوی بد فرودگاه امام خمینی به عهده استانداری تهران است و وزارت راه در این باره مذاکرات زیادی با استانداری داشته است.

وی همچنین در خصوص عدم برقراری پروازهای کانکتیو در فرودگاه امام، گفت: تاکنون در این زمینه نقص داشتیم و باید برای برقراری پروازهای کانکتیو مثلا (پرواز دبی- فرودگاه امام- مشهد) تلاش کنیم؛ همچنین تلاش می شود پروازهای داخلی افزایش یابد تا برای برقراری پرواز کانکتیو کمتر مشکل داشته باشیم.

اسلامی همچنین از ورود سه فروند ناوگان جدید به کشور تا پایان سال خبر داد.

اسلامی در سخنرانی خود در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اکنون فرودگاه در شان ملت ایران نداریم و از سهم خود در منطقه عقب هستیم.

وی ادامه داد: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی باید یک منطقه از جنس صادرات باشد ضمن اینکه باید زمینه را برای اشتغال شرکت های دانش بنیان فراهم کنیم.

وزیر راه ادامه داد: درساختار جدید شرکت و با حضور مدیرعامل جدید و همفکری سایر مدیران صنعت شاهد قوی تر شدن اقتصاد صنعت در منطقه شهر فرودگاهی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied