شمانیوز
شما نیوز

پلاسکو تا نیمه دوم سال99 تحویل داده می شود

​رئیس بنیاد مستضعفان از تحویل پلاسکو تا نیمه دوم سال آینده خبر داد.

پلاسکو تا نیمه دوم سال99 تحویل داده می شود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا : پرویز فتاح  با بیان اینکه پنج ماه است فعالیتم را در بنیاد آغاز کرده ام، از رئیس پیشین بنیاد یاد کرد و گفت: ما با آقای سعیدی کیا بعد از تغییر کاملا با هم‌ هماهنگ بودیم. مرتب از سعیدی‌کیا مشورت می‌گیرم و تغییر و تحول در بنیاد آرام، منطقی و بدون هدر رفت انرژی بوده است حتی از آقای فروزنده و رفیق دوست - روسای  پیشین بنیاد -هم‌ دعوت کردم و کمک گرفتم.

 وی افزود: در ۹ ماه اخیر برنامه امسال بنیاد کاملا محقق شده و تغییر مدیریتی کاهش ایجاد نکرده بلکه درآمد بنیاد بیشتر شده است. فروش کل بنیاد در این مدت ۲۶ هزار میلیارد و بیش از برنامه ریزی بوده است.

فتاح با بیان اینکه مجمع سال  ۹۷ را برگزار کردم ، اظهار کرد: ۱۷۴ شرکت در بنیاد وجود دارد که ۱۶۹ شرکت فعال هستند. از این تعداد ۳۶ شرکت زیان‌ده بودند. این موضوع به دلیل نوسانات اقتصادی و ارز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی سرلوحه بنیاد مستضعفان قرار دارد، تصریح کرد: ۴۵ هزار نفر حقوق بگیر بنیاد هستند البته پنج برابر این تعداد به‌طور غیرمستقیم از بنیاد حقوق می‌گیرند. متوسط سن کارکنان بنیاد ۵۲ سال است که طی این پنج ماه به ۴۵ سال رسیده است. همچنین قانون منع به کارگیری بازنشستگان تا پایان سال به‌طور کامل اجرا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ۳۵۰ بورسیه دکترا داریم که در بنیاد به کار گرفته شده‌اند، تصریح کرد: بقیه این افراد نیز بعد از ارائه پایان‌نامه خود به کار گرفته می شوند.

فتاح در خصوص تعیین تکلیف املاک بنیاد مستضعفان توضیح داد: با همکاری قوه قضاییه و همکاری آقای رئیسی پرونده بیش از ۱۰۰۰ پروژه به قوه قضاییه فرستاده شده است و با دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی سریع به پرونده‌ها شعبه اختصاصی در نظر گرفته شده است و اینگونه نیست که مانند گذشته روند قضایی معلوم نباشد. باید گفت که «آن سبو بشکست و پیمانه ریخت.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied