شمانیوز
شما نیوز

وحشتناکترین پرونده تجاوز جنسی در آمریکا؛

نقشه تجاوز پدر و مادر شیطان‌صفت برای جنین متولد نشده +عکس

یک زوج بیمار پدوفیلی که به دختر خردسال خود تجاوز کرده و قصد اجرای همین نقشه شوم را برای فرزند متولدنشده خود داشتند ، با تلاش پلیس آمریکا دستگیر شدند.

نقشه تجاوز پدر و مادر شیطان‌صفت برای جنین متولد نشده +عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از مترو، "جراد کدینگتون" 25 ساله و "کریستینا نلسون" همسر 29 ساله وی از "پولس ولی" ایالت اوکلاهامای آمریکا به جرم سوء استفاده جنسی از دختر دو ساله خود و برنامه ریزی برای فرزند در راهشان به زودی در دادگاه اوکلاهاما محاکمه خواهند شد.

رسیدگی به پرونده این پدر و مادر شیطان صفت پس از آن در دستور کار پلیس اوکلاهما قرار گرفت که ناظران فضای مجازی متوجه تصاویری از کودک آزاری این زوج در صفحات فیسبوک شدند و "اف بی آی" را در جریان ماجرا قرار دادند. ماموران در بررسی‌های خود موفق به کشف بیش از شش هزار صفحه مستهجن از تصاویر کودک آزاری و پیغامهای آنلاین این زوج شدند. 

با کشف این تصاویر، "جراد" و "کریستینا" شناسایی و  دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از خانه این زوج، دختر خردسالی را یافتند که تمام بدنش کبود و آثار جراحت و ضرب و شتم روی آن مشخص بود. پلیس در ادامه تحقیقات متوجه شد این زن و شوهر جوان که به پدوفیلی(تمایل جنسی به کودکان) مبتلا هستند برای اجرای نقشه های شیطانیشان حتی به دختر دو ساله خود رحم نکردند و با بستن دست و پای و ضرب و شتم او،‌ نیات پلید و شیطانی خود را عملی و از کودک خردسال خود سوء استفاده جنسی می کردند.

ابعاد جنایات این زوج آنقدر فجیع بود که آنها در گفت وگوی آنلاین خود با یکدیگر اجرای همین نقشه را برای فرزند متولدنشده خود برنامه‌ریزی کرده بودند تا پس از به دنیا آمدن، از او در جهت نیات پلید شیطانی خود استفاده کنند.

با افشای پرونده جنایات کثیف مادرباردار و پدر شیطان صفت،‌ آنها به جرم 29 فقره جنایات جنسی از جمله کودک آزاری، ارتباط جنسی با محارم، اشتراک تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان در فضای مجازی در حالی روانه زندان شدند که به گفته پلیس هیچ شانسی برای تخفیف مجازات در دادگاه ندارند.

به گفته "مایک هانتر" دادستان کل اوکلاهما، این بدترین جنایتی است که در عمر کاری خود  دیده است.

"هانتر" گفت: این زن و شوهر به فرزند خردسال خود رحم نکرده و از این کودک بی گناه سوء استفاده می کردند. اقدامات این دو نفر وحشتناک و غیرقابل توصیف است. این افراد شرور حضورشان در جامعه  خطرناک است و در مجازاتشان مستحق هیچ تخفیفی نخواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied