شمانیوز
شما نیوز

هوا فردا «ناسالم» برای گروه‌های حساس‌

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا به دلیل سکون جوی، کیفیت هوا خصوصاً در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا اندازه ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش می‌یابد.

هوا فردا «ناسالم» برای گروه‌های حساس‌

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس ، اظهار داشت: به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور رأس امروز و فردا، کیفیت هوا خصوصاً در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا اندازه ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در این راستا توصیه‌ می‌شود کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی، از تردد غیرضروری در سطح شهر خود‌داری کنند و ‌تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری اتخاذ شود.

وی افزود: اواخر وقت فردا افزایش ابر و بارش پراکنده در مناطقی از شمال غرب کشور داریم و سه‌شنبه این بارش پراکنده شمال غرب و غرب کشور، سواحل خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و بخش‌هایی از شمال شرق را در بر می‌گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور بارش پراکنده داریم که این بارش‌ها در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و همچنین برخی نقاط شمال غرب پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ‌اضافه کرد: بارش های پراکنده روز پنج شنبه در دامنه البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور تداوم دارد.

وی افزود:‌بارش در مناطق مرتفع و سردسیر استان‌ها و مناطقی که ذکر شد به شکل برف است که می‌تواند موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 3 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: فردا بندرعباس فردا با بیشینه دمای 26 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان، و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied