شمانیوز
شما نیوز

23 دی آغاز رمزگشایی از قتل وحید مرادی

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی با اشاره به حواشی زیاد به وجود آمده در پرونده قتل وحید مرادی، گفت: این پرونده یک متهم اصلی دارد و اتهامات سایر متهمان (۱۶ نفر) مبنی بر شرکت در نزاع دسته‌جمعی است.

 23 دی آغاز رمزگشایی از قتل وحید مرادی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین : نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی درباره رسیدگی به پرونده قتل وحید مرادی با اشاره به حواشی زیاد به وجود آمده در این پرونده، اظهار کرد: پرونده قتل وحید مرادی هیچ ارتباطی با دیگر موضوعات ندارد و صرفاً مانند قتلهایی بوده که به وقوع می‌پیوندد.

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی درباره تعداد متهمان این پرونده نیز گفت: این پرونده یک متهم اصلی دارد و اتهامات سایر متهمان (۱۶ نفر) مبنی بر شرکت در نزاع دسته‌جمعی است.

وی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده بر قتل وحید مرادی اقرار داشته است، تصریح کرد: جلسه دادگاه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می‌شود.

نظامی چهارمحالی، با توجه به حواشی زیاد به وجود آمده در این پرونده، از ارائه توضیحات بیشتر درباره کیفرخواست و جزئیات پرونده خودداری کرد.

وحید مرادی که اردیبهشت ۹۷ پس از قتل یکی از دوستانش به نام حسین گودرزی تلاش داشت از مرزهای غربی، به خارج از کشور فرار کند، دستگیر و روانه زندان شد اما در جریان یک درگیری در زندان رجایی‌شهر کرج،‌  ۱۱ تیر ۹۷ حین هواخوری مجروح و در نهایت کشته شد.

قرار است روز دوشنبه ۲۳ دی اولین جلسه محاکمه عاملان قتل وحید مرادی در شعبه ۴ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied