شمانیوز
شما نیوز

لایروبی کانال زیر بزرگراه همت با ۳۰۰ کامیون

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ گفت: در لایروبی بخشی از کانالی که از زیر اتوبان همت عبور می‌کند ۳۰۰ کامیون شن خارج کردیم.

لایروبی کانال زیر بزرگراه همت با ۳۰۰ کامیون

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : عباس فخارمنش، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با اشاره به در پیش بودن موج جدید سرما و بارش‌های فصلی گفت: به همین منظور اقدامات لازم از قبیل آماده‌سازی خودروهای محلول پاش و لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های سطح منطقه انجام شده است

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با بیان اینکه در لایروبی کانالی که از بزرگراه همت عبور می‌کند ۳۰۰ کامیون شن خارج کردیم گفت: در حال حاضر کل مسیل‌ها و کانال‌های منطقه لایروبی شده و در صورت شدت بارندگی هدایت آب‌های سطحی به آسانی انجام خواهد شد.

فخارمنش با بیان اینکه در سطح منطقه ۳۴ کیلومتر بزرگراه وجود دارد که شامل بزرگراه‌های مدرس، همت، حقانی و سئول است گفت: ۸۰ درصد مواقع در هنگام بارش برف بالای همت شامل بارندگی است و پایین بزرگراه همت کمتر شاهد بارش برف است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ مخزن شن و نمک در کلیه سطوح منطقه جانمایی شده است گفت: در رمپ و لوپ‌های منطقه و محله‌هایی که مانند ونک زرگنده دارای شیب تند هستند کیسه‌های شن و نمک مستقر کرده‌ایم و در صورت یخ‌زدگی معابر استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ اشاره کرد: علاوه بر این به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی بزرگراه‌ها سه دستگاه خودروی محلول پاش، ۵ دستگاه خودروی نمک پاش، ۱۰ کامیون تیغه‌دار و ۲ کامیون نمک‌پاش، ۱۴ خاور و ۳۰۰ نیروی انسانی در حالت آماده‌باش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied