شمانیوز
شما نیوز

مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل یخبندان و سرمای هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : خیرالله رحمانی دقایقی قبل در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied