شمانیوز
شما نیوز

ردپای پلیس نمونه شهر در باند قاچاق جنسی+ عکس

پلیس انگلیس پس از ردیابی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق جنسی، ردپای افسرپلیس نمونه شهر را به عنوان یکی از اعضای اصلی این باند پیدا و او را از کار معلق کرد.

ردپای پلیس نمونه شهر در باند قاچاق جنسی+ عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، این افسر پلیس اهل هالیفاکس (یورکشایرغربی) چندی پیش متهم شد که بین سالهای 2006 تا 2009 در یک باند قاچاق جنسی فعالیت و به دختران تجاوز می کرده است.

 

0dc56e22-e43c-4e5f-b45e-030dba877e1e

 

فعالیت "احمد دیتا" معروف به "احمد حسین" 35 ساله در این باند فحشا زمانی فاش شد که سه دختر 13 تا 16 ساله طی سالهای 2006 تا 2009 در اداره پلیس یورکشایرغربی به خاطر تجاوز گروهی چند مرد، شکایتی ثبت کردند.

با اظهارات این سه نفر در زمانهای مختلف، ماموران دریافتند که با یک باند قاچاق جنسی روبه رو هستند که دختران کم سن و سال را اغفال کرده و از انها سوءاستفاده جنسی می کنند. با افشای این ماجرا ماموران پلیس، رسیدگی به این پرونده و شناسایی اعضای باند را در دستور کار خود قرار دادند.

پلیس در ادامه تحقیقات خود به سرنخهایی رسید و سرانجام طی عملیات غافلگیرانه تمامی 16 عضو این باند مخوف را ردیابی و دستگیر کرد. در بین اعضای این باند نام یک آشنا به چشم می خورد و او کسی نبود جز "احمد دیتا" افسر پلیس نمونه یورکشایرغربی که از اعضای اصلی این باند محسوب می شد.

ماموران همچنین هنگام بازرسی در مخفیگاه باند، مواد مخدر و مشروبات الکی کشف کردند و مشخص شد متهمان پس از اغفال و ربودن دختران کم سن و سال، با تهدید به مرگ یا با تزریق ماده مخدر آنها را مورد اذیت و آزار و جنسی قرار می دادند.

پس از دستگیری اعضای باند قاچاق جنسی کودکان، ابتدا"احمد دیتا" از سمت خود برکنار و سپس به همراه همدستان خود به زندان فرستاده شد.

به گزارش شمانیوز، دستگیری "احمد دیتا" و محاکمه وی در دادگاه "برادفورد" در حالی در صدر رسانه‌های انگلیس قرار گرفت که پیش تر در سال 2016 از این افسرپلیس به خاطر خدمات و اقدامات مثبتش تقدیر شده و شبکه خبری بی‌بی‌سی به طور گسترده ای مراسم تقدیر از پلیس نمونه شهر را پوشش خبری داده بود.

گفتنی است وی حتی در مصاحبه با یک مجری محلی رادیو در همان سال، به والدین نسبت به خطرات احتمالی که فرزندان را تهدید می‌کند و لزوم راهنمایی و آموزش به آنها هشدار داده بود.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied