شمانیوز
شما نیوز

دعوت استاندار تهران از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار تهران طی پیامی از مردم انقلابی استان تهران برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

دعوت استاندار تهران از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از مهر : انوشیروان محسنی بندپی در پیامی از مردم شریف و ولایتمدار استان تهران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام استاندار تهران به این شرح است:

فجر ۹۸ و چهل و یکمین بهار انقلاب را در شرایطی که دشمنان انقلاب از هیچ توطئه ای علیه کشور فروگذار نکردند جشن گرفته و طلوع موفقیت‌های بیشتر این سرزمین را به پاس خون شهدای گرانقدر، حضور جوانان خلاق و مردم شریف و ولایتمدار کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند به نظاره خواهیم نشست.

چه زیباست که از دریچه ۲۲ بهمن بهار دیگری در تاریخ این سرزمین با حضور پرشور و همیشگی ملت ایران اسلامی رقم می‌خورد تا به تمام کسانی که یارای دیدن شکوه انقلاب اسلامی را ندارند ثابت شود که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد قوی بودن در فجر ۹۸ تجلی می‌یابد و مسئولان این سرزمین با توان مضاعف باید در مسیر خدمت رسانی فعال شوند تا گام دوم انقلاب با قدم‌های محکم، اراده قوی و امید به آینده برداشته شود.

اینجانب ضمن تشکر از مردم گرانقدر استان تهران به سبب حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ضمن توصیه به خود و مسئولان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و مسئولان استان تهران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورم، باشد که حضور پرشور ما مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان انقلاب اسلامی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied