شمانیوز
شما نیوز

کمک ارتش به ۱۵۰ روستا در محاصره برف تبریز

همه جاده‌های اصلی و راه‌های روستایی شهرستان چاراویماق در جنوب آذربایجان‌شرقی به دلیل بارش برف سنگین مسدود است و یگان‌های ارتش به یاری مردم در محاصره برف می‌شتابند.

کمک ارتش به ۱۵۰ روستا در محاصره برف تبریز

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از مهر : یگان‌های ارتش به مردم در محاصره برف روستاهای شهرستان چاراویماق در ۱۹۳ کیلومتری جنوب تبریز، آذوقه و نان می‌رسانند.

با رسیدن نیروهای ویژه گروه ۱۱ ارتش، حدود ۸۰ خودرو به همراه مسافرانشان که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

فرمانده گروه یازده ارتش در مراغه گفت: با اعزام ۵ دستگاه ماشین کریس سنگین برای کمک رسانی به مناطق برف گیر چاراویماق و هشترود که قابلیت عبور در شرایط سخت برفی و یخبندان دارند، برای امداد رسانی تا ۴ روز در آن منطقه حضور خواهند داشت.

امیر سرتیپ نوری افزود: برای ساکنان روستاهایی هم که راهشان بر اثر کولاک مسدود شده است، با ۲ دستگاه خودروی ویژه ارتش، اقلام مورد نیاز از جمله آذوقه و غذای کنسرو امداد رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: به فرمانداران چاراویماق و هشترود اعلام کرده‌ایم خودروهای امدادی و تجهیزات این گروه آماده رساندن کمک‌ها به روستاهای این منطقه است.

راه حدود ۱۵۰ روستای چاراویماق مسدود شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied