شمانیوز
شما نیوز

گزارش هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوای کشور

گودرزی گفت‌: روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب شاهد بارش برف در برخی مناطق کشور خواهیم بود.

گزارش هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوای کشور
به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسیدرباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی امشب در استان‌های شمالی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده همراه با کاهش دما و خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان وزش باد‌های شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از سمت شمال غرب در دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و شمال غرب بارش برف خواهیم داشت. ضمن آنکه اواخر وقت روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات در غرب دریای خزر، اردبیل و گیلان بارش باران همراه با کاهش دما انتظار می‌رود.

گودرزی ادامه داد: روز دوشنبه سامانه بارشی علاوه بر دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب، شمال غرب، اردبیل و گیلان در مناطق زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال شرق فعال بوده به طوری که بارش باران کل سواحل را در برمی‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی از شمال شرق خارج می‌شود، بیان کرد: روز سه شنبه شمال شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی را بارش پراکنده فرا خواهد گرفت و از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر از سمت غرب وارد کشور خواهد شد.

آسمان پایتخت بارانی می‌شود

 
او درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امشب آسمان تهران کمی ابری است و در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

گودرزی در پایان تصریح کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی از یکشنبه شب و طی روز دوشنبه آسمان تهران ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied