شمانیوز
شما نیوز

در گفت‌وگو با شمانیوز بررسی شد؛

ماجرای ضرب و شتم یک مداح/ فرمانداری که به میهمانش بی‌مهری کرد

در بحبوحه تبلغات انتخاباتی برخی افراد ناشناس به یکی از اعضای جامعه مداحان کشور، حمله و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

ماجرای ضرب و شتم یک مداح/ فرمانداری که به میهمانش بی‌مهری کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، در آستانه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان نهاوند، واقع در استان همدان یک اتفاق غیراخلاقی و دور از اخلاق انتخاباتی رخ داد؛ در واقع در بحبوحه تبلغات انتخاباتی برخی افراد ناشناس به «حسین حیدری» از اعضای جامعه مداحان کشور، حمله و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند؛ لذا خبرنگار شمانیوز در رابطه با جزئیات این حمله و ضرب و شتمی که صورت گرفته به گفت‌وگو با حسین حیدری پرداخته که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

 

خبرداغ :راز ازدواج مجدد بابک جهانبخش فاش شد + تصاویر دیده نشده

 

 

 

**شمانیوز: آقای حسین حیدری ابتدا بفرمایید که چه شد شما را مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند؟

 

حیدری: تقریباً حدود 17 یا 18 روز قبل بود که با آقای قدرت‌الله سیف، کاندیدای شهرستان نهاوند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به این شهرستان آمدم و مشغول فعالیت‌های تبلیغاتی در ستاد انتخاباتی او شدم و این فعالیت ادامه داشت تا اینکه در روز تولد حضرت زهرا (س) برای دیدار جامعه مداحان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی به تهران بازگشتم، اما بلافاصله بعد از انجام این دیدار، آقای قدرت‌الله سیف با من تماس گرفت که سریع به نهاوند بازگردم و من هم بازگشتم.

 

13961103000325_PhotoA

 

بعد از اینکه خود را به نهاوند رساندم، بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جوان‌گرایی را در میدان‌گاه اصلی نهاوند که ستاد آقای سیف در آنجا قرار داشت، برای عموم پخش و منویات رهبری را برای مردم بازگو کردم.

 

در پایان شب که فکر کنم ساعت 30 دقیقه بامداد روز 29 بهمن ماه بود، باید مسیری را برای رسیدن به محل استراحت پیاده طی می‌کردم؛ لذا در میانه مسیر بودم که 6 نفر با صورت‌های پوشیده به من حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این ضرب و شتم به گونه‌ای بود که من با ضربه اول، بی‌هوش شدم و همچنین این افراد ناشناس دست، پایم را از دو ناحیه، فک و گونه‌ام را شکستند و نیز مقداری هم خون‌ریزی داخلی به من دست داد.

 

در حال حاضر در نهاوند بستری هستم و قرار است به تهران اعزامم کنند تا ادامه مراحل درمانم در تهران سپری شود.

 

57306444

 

 

**شمانیوز: بعد از اینکه چنین اتفاقی برای شما رخ داد، آیا مسئولان ارشد شهرستان نهاوند در یافتن ضاربان با شما همکاری یا حتی به روند بهبود حضرتعالی کمک کردند؟

 

حیدری: متأسفانه فرماندار شهرستان نهاوند هیچ‌گونه همکاری برای جستجوی ضاربان انجام نداد و علی رغم اینکه مداح کشوری هستم، فرماندار حتی یک بار هم به عیادت من نیامد، اما حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند و نماینده فعلی این شهرستان، آقای بهرام‌نیا به عیادت من آمدند.

 

1396020510504662010631884

 

**شمانیوز: آیا از ضاربان شکایت کرده‌اید تا توسط پلیس پیگیری شوند؟

حیدری: بله. در خود نهاوند شکایت کرده‌ام، اما از خود تهران هم این شکایت را پیگیری خواهم کرد.

**شمانیوز: خود شما حدس می‌زنید، انگیزه ضاربان از ضرب و شتم شما چه بود؟ یا اینکه حدس می‌زنید ضاربان وابسته به که یا به چه کسی باشند؟

 

حیدری: من حدس می‌زنم ضاربان از سوی یکی از رقبای آقای قدرت‌الله سیف مأمور شدند تا به من حمله کنند و من را مورد ضرب و شتم قرار دهند، اما آن چیزی که من را بیشتز از جراحت‌ها، آزار می‌دهد، بی‌مهری فرماندار نهاوند است که خود او و معاونانش حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند و جویای حال من نشدند.

 

یکی از مسئولان حوزه انتخابیه نهاوند به من گفت، آقای فرماندار به این دلیل به عیادتت نیامده تا مبادا این مسئله رسانه‌ای و نیز به نقش فرماندار در برگزاری انتخابات خدشه وارد شود. من هم در پاسخ به او گفتم، تا پایم به تهران باز شود، به رسانه‌ها خواهم گفت با من در نهاوند چه کردند.

 

1396021019583086110686654

 

 

**شمانیوز: رقبای آقای سیف در نهاوند از کدام طیف بودند و سن و سالشان چقدر بود؟

حیدری: رقبای آقای سیف عمدتاً از طیف اصلاح‌طلب بودند و سن و سالشان هم در مقایسه با او بیشتر بود؛ لذا من حدس می‌زنم که ضاربان، وابسته به ستادهای انتخاباتی یکی از رقبای آقای سیف باشند؛ چون وقتی من را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند، با زبان تهدید بیان کردند، چرا سخنان رهبری را در نهاوند پخش کردی؟

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدایا محافظ حافظان ولایت باش اجرت با اهل بیت مداح اهل حرم