شمانیوز
شما نیوز

تداوم لغو طرح‌های ترافیکی در پایتخت

جمالی نژاد از ادامه لغو اجرای طرح‌های ترافیکی به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در پایتخت خبر داد.

تداوم لغو طرح‌های ترافیکی در پایتخت

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اعلام خبر تداوم لغو اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت گفت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در پایتخت نظر‌ها بر این است که همچنان لغو اجرای طرح‌های ترافیکی در تهران ادامه پیدا کند تا از این طریق بتوان بار ترافیک را در ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش داد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: تا زمان فروکش کردن پیک شیوع ویروس کرونا در پایتخت نظر بر این است طرح‌های ترافیکی در پایتخت اجرا نشود.

جمالی نژاد در پاسخ به این سوال با توجه به افزایش ترافیک در پایتخت این امکان وجود دارد که در هفته‌های آینده طرح زوج و فرد به معابر پایتخت بازگردد یا خیر؟ گفت: من و همکارانم در شورای ترافیک بسته‌ای از پیشنهادات در حوزه حمل و نقل را تهیه کردیم و آن را جهت تصمیم گیری تقدیم رئیس جمهور کردیم و باید منتظر ماند و دید که آیا این بسته پیشنهادی مورد موافقت رئیس جمهور قرار می‌گیرد یا خیر، اما باید به این نکته تأکید کنم که در شرایط موجود نیازمند کمک و مساعدت دولت هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ماه جاری وعده تزریق ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت محقق می‌شود یا خیر؟ گفت: نظر‌های خود در این حوزه را در همان بسته پیشنهادی تقدیم رئیس جمهور کردیم، اما باید به این نکته تأکید کنم که نوسازی ناوگان پیر و فرسوده اتوبوسرانی پایتخت نیازمند کمک جدی دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied