شمانیوز
شما نیوز

دستگیری اراذل و اوباش جنجالی فضای مجازی+ تصاویر

۲ تن از گنده لات‌های فضای مجازی روز گذشته توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش جنجالی فضای مجازی+ تصاویر

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هر کدامشان یکه بزن محله خود بودند و خط خطی ها‌ی صورتشان نشان از سابقه دعواهایشان دارد.

اما با آمدن فضای مجازی، اراذل و اوباش محلات درگیری‌های خودشان را از سطح شهر به صفحات مجازی آورده‌اند و با کری خواندن و تهدید در فضای مجازی، آن‌ها را به دعوا در فضای حقیقی تبدیل می‌کنند.

اتفاقات و کری‌خوانی‌هایی که در فضای مجازی هم تحت نظر پلیس است و نتیجه اعمالشان منجر به عملیات‌های ضربتی و دستگیری آن‌ها می‌شود.

تازه‌ترین این عملیات‌ها دستگیری ۲ تن از برادران اوباش پایتخت است که در ۲ هفته گذشته کلیپی مبنی بر رجز خوانی و... منتشر کردند و روز گذشته توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شدند.

برادرانی که در سابقه خود علاوه بر چاقوکشی و ... این بار به علت کری خوانی و گذاشتن قرار دعوا در فضای مجازی به دام پلیس افتادند.

برادر بزرگ خانواده که خود را راننده کامیون معرفی می‌کند، می‌گوید که اگر کسی کارمان نداشته باشد کاری با او نداریم و آخر همه‌ این ماجرا‌ها به دستگیری ختم می‌شود.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات و کری خوانی‌های افراد در فضای مجازی بوده و اقدامات عملی آن‌ها در فضای حقیقی صورت می‌گرفت.

او افزود: ما با شناسایی۳ مخفیگاه آن‌ها در سطح شهر تهران، همزمان تیم‌های عملیاتی را آماده کردیم و دستگیری افراد در غرب تهران صورت گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: این ۲ نفر روز گذشته ۷ اردیبهشت ماه دستگیر شدند.

سردار ذوالقدری بیان کرد: از این اشخاص یک قبضه سلاح کلت کمری، چند قبضه سلاح سرد، یک دستبند، گارد و سپری برای نرسیدن آسیب به دست که در نزاع های دسته جمعی استفاده می‌شود کشف و ۲ وسیله نقلیه آن‌ها که پلاک جعلی داشتند توقیف شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات درباره پرونده این افراد ادامه دارد و آن‌ها با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سردار ذوالقدری گفت: این دو نفر سابقه کیفری ندارند و در گذشته درگیری‌هایی را داشته اند.

او ادامه داد: کسانی که در فضای مجازی و حقیقی اقدام به کری خوانی، قدرت نمایی، رجز خوانی و ... می‌کنند، بدانند که پلیس امنیت تهران بزرگ به هیج وجه اجازه نخواهد داد نظم اجتماعی را بر هم زنند  و قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در لحظه دستگیری، افراد ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و گارد در زیر بالشت خود آماده داشتند که اگر کسانی خواستند درگیر شوند ، بلافاصله آمادگی مقابله را داشته باشند.

او ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما در یک اقدام غافلگیرانه بدون وارد شدن کوچک‌ترین خسارتی، سلاح‌های سرد و گرم افراد را توقیف کردند.

سردار ذوالقدری بیان کرد: ما با ایجاد طرح‌هایی اقدام به جمع آوری این قبیل افراد در سطح شهر تهران می‌کنیم و با برخورد قاطعانه و جمع آوری مستندات و مدارک، اشخاص را به مقام قضایی معرفی خواهیم کرد.

 

دستگیری اراذل و اوباش کری خوان در فضای مجازی+ تصاویر

دستگیری اراذل و اوباش کری خوان در فضای مجازی+ تصاویر

دستگیری اراذل و اوباش کری خوان در فضای مجازی+ تصاویر

دستگیری اراذل و اوباش کری خوان در فضای مجازی+ تصاویر

دستگیری اراذل و اوباش کری خوان در فضای مجازی+ تصاویر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied