شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/19

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/19

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/19

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/19

 

 

 

 

فال روز تولد (99/02/19)

 

 

 

دوست عزیزی که 19 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما شخصی با اراده، شاد و پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، مدیر و مدبر و با انگیزه هستید. شما حس ششمی بسیار قوی دارید و در کنار آن از استعدادهای بسیار و قدرت تخیلی تحسین برانگیز برخوردار هستید. شما شخصی با صداقت و طرفدار سادگی هستید، اما باید سعی کنید ویژگی های منفی خود از جمله دمدمی مزاجی و ناسپاسی نسبت به دیگران را کنار بگذارید.امسال فرصت های فوق‌العاده ای برای دست یابی به موفقیت در اختیارتان قرار خواهند گرفت، اما باید مواظب باشید که در رقابت با دیگران این فرصت‌ها را از دست ندهید، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. سرمایه‌گذاری ‌‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید به ثمر خواهند نشست و سودی بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشته‌اید را به دست خواهید آورد. شما امسال فرصت های زیادی برای انجام کارهایی که خودتان دوست دارید و حالتان را خوب می کنند به دست خواهید آورد. در نیمه‌ی دوم سال احتمال اینکه به یک سفر زیارتی و یا سیاحتی بروید بسیار زیاد خواهد بود. وضعیت سلامتی شما امسال خوب خواهد بود، اما نگرانی برای سلامتی یکی از اعضای مسن خانواده‌تان اجتناب ناپذیر خواهد بود. دوستی‌ها و روابطی که در طول امسال آغاز می کنید روابط خوب و مفیدی خواهند بود. اگر امسال عاشق شوید احتمال اینکه با شخصی که دوستش دارید ازدواج کنید بسیار زیاد خواهد بود. مرداد، مهر، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

 

این اخلاق شما که بی آن که کاری که در دست انجام دارید را به پایان رسانده باشید به سراغ پروژه بعدی می روید می تواند در حال حاضر به ضرر شما تمام شود. پس کاری که هنوز به توجه شما نیاز دارد را نیمه کاره رها نکنید و حتی اگر سرعت پیشرفت کارها آن گونه ای که انتظار داشته‌اید نیست، تمام توانتان را روی به پایان رساندن آن متمرکز کنید. بلوغ و درک کامل خود را با پذیرفتن تأخیرها و موانع به عنوان بخشی طبیعی از کارهایتان نشان دهید تا با رسیدن به رضایت شخصی پاداش زحماتتان را بگیرید. اگر وقتی طرف مقابل‌تان به شما جواب منفی می دهد به حرف خودتان پافشاری کنید احتمال این وجود دارد که در آینده با هم به مشکل بخورید، قبل از هر اقدامی به عواقب رفتارتان خوب فکر کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

با داشتن نگرشی مثبت خواهید توانست هر کاری که شما را به چالش می کشد را با موفقیت به انجام برساند. ولی داشتن اعتماد به نفس موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد. قبل از هر کاری به نقشه اولیه‌تان رجوع کرده و فرضیات اولیه‌تان را مورد بررسی مجدد قرار دهید تا برای مقابله با هر مانعی که ممکن است در مسیرتان قرار بگیرد آمادگی کامل پیدا کنید. فقط حواستان باشد که خیلی زود دست به کار شده و نگذارید فرصت خوبی که در دسترستان است را از دست ندهید. اگر در رابطه عاطفی‌تان با مشکلاتی روبرو هستید به جای جنگیدن با یکدیگر سعی کنید روی نقاط مشترکتان تمرکز کنید تا به نتایجی رضایت بخش برسید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

 

شاید فکر کنید که محدود کردن روابط اجتماعی‌تان می تواند به شما کمک کند بی آن که تحت تأثیر احساسات غیر منطقی خود قرار بگیرید و با خیال راحت به مسائل مهمی فکر کنید که به توجه شما نیاز دارند. با این حال مخفی کردن احساستان کاری بسیار دشوار خواهد بود. قبل از انتخاب مسیرتان همه گزینه‌هایی که دارید را به دقت در نظر بگیرید و در نهایت از قلبتان بخواهید شما را به مسیر درست هدایت کند. شما امروز عشق زیادی نسبت به شریک زندگی‌تان احساس می کنید ولی کلمه های کافی برای بیان احساس خود پیدا نمی کنید، برای نشان دادن احساستان به او هدیه ای خریده و دلش را به دست بیاورید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

 

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

 

با فکر کردن به فراز و نشیب‌هایی که چند سال گذشته در رابطه عاطفی‌تان پشت سر گذاشته‌اید یک لحظه خنده به لب‌هایتان می نشیند و لحظه ای دیگر غم و غصه قلبتان را پر می کند. حالا دیگر شما آماده‌اید تا به مسیرتان ادامه دهید و آنچه هنوز در رابطه با گذشته شما را آزار می دهد و روی قلبتان سنگینی می کند را برای همیشه کنار بگذارید. داشتن نگرشی فارغ از سرزنش و ناراحتی نسبت به گذشته به شما کمک می کند درس های بزرگی از گذشته‌تان بگیرید. اگر به فعالیت های هنری علاقه دارید امروز روز خوبی برای انجام کارهای هنری و خلاقانه می تواند باشد و ذهنتان در این زمینه خوب کار می کند. عشق زیادی که در وجودتان احساس می کنید را به تمام اطرافیانتان ببخشید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

 

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

امروز ممکن است در ارتباطاتی که با دیگران دارید به برخی موانع برخورد کنید. دلخوری‌هایی که این اواخر به وجود آمده‌اند شاید به نظر شما مسائلی بزرگ بیایند، ولی اگر به دقت آنها را مورد بررسی قرار دهید خواهید دید که اینطور نیست و با پرداختن به جزئیاتی که وضعیت حاضر را به وجود آورده‌اند متوجه می شوید که موانع موجود تا حدود زیادی تحت تأثیر احساسات خودتان قرار دارند. اگر بتوانید نقش خودتان را در به وجود آمدن آنچه پیش آمده درک کنید خواهید توانست مشکلات را حل کنید. خبر خوبی برایتان داریم و آن هم این است که پول زیادی در انتظارتان است! این پول می تواند یک هدیه و یا طلبی باشد که مدت هاست از کسی دارید و امیدی نداشته‌اید که به این زودی به شما بازگردانده شود.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

 

به نظر می رسد که در حال حاضر توجه همه روی شما متمرکز شده است، ولی خودتان دلتان می خواهد خود را کنار کشیده و از نگاه دیگران مخفی شوید. شما احساس می کنید که قرار گرفتن در محیط های اجتماعی مانع رسیدگی به مسئولیت های جدیدتان خواهد شد. ولی این را به یاد داشته باشید که پیش روی کردن به صورت گروهی به نفع شما خواهد بود و لزومی ندارد که همه کارها را به تنهایی انجام بدهید. فعالیت گروهی یکی از کلیدهای اساسی رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. اگر کمی جلوی زبانتان را بگیرید و روی حرف‌هایی که می زنید کنترل داشته باشید و قبل از حرف زدن فکر کنید به حفظ روابط خود در دراز مدت کمک بیشتری خواهید کرد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

 

امروز دیدگاه‌ها و نگرشی که نسبت به زندگی دارید را خیلی جدی می گیرید و اگر مجبور به گرفتن تصمیماتی باشید که در تضاد با آنها هستند احساس آسیب پذیری و ناراحتی خواهید کرد. افراد زیادی در زندگی‌تان هستند که دوست دارید به آنها نزدیکتر شده و ارتباط جدی تری با آنها برقرار کنید، ولی ترس‌هایتان جلوی راهتان را گرفته‌اند و نگران هستید که مبادا این روابط چیزی نباشند که انتظارش را داشته‌اید. این قانون طلایی را به یاد داشته باشید که باید با دیگران همان طوری رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار شود. وسواس‌هایی که در رابطه عاطفی‌تان دارید را باید کنار بگذارید تا بتوانید رابطه سالمی داشته باشید و در طرف مقابل‌تان حساسیت ایجاد نکنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

 

شما بین این دو گزینه گرفتار شده‌اید و نمی دانید که آنچه در سرتان می گذرد را با طرف مقابل‌تان در میان بگذارید یا اجازه دهید نگرانی‌هایتان بی آن که آنها را به زبان آورده باشید به آزارتان ادامه دهند. نسبت به اشتیاقی که به کمک کردن به دیگران احساس می کنید احتیاط بیشتری داشته باشید به ویژه اگر خود آنها از شما تقاضای کمک نکرده باشند. مهربانی یک هدیه الهی است ولی نباید مانع احساس خوشبختی و شادی شما شود. امروز ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، دلیل آن هم این است که سعی دارید آنها را راضی به انجام کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اند. درست کردن مشکلات و مسائل دیگران وظیفه شما نیست، آنها را به حال خودشان بگذارید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

 

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

 

بروی پاهایتان ایستاده و بال‌هایتان را باز کنید، حالا زمان آن رسیده است که قدرتتان را به همه ثابت کنید. با این حال اگر دیدید در موقعیتی گرفتار شده‌اید که کنترل آن از عهده شما خارج است خودتان را کنار بکشید و تنها مسئولیت کارهایی را بپذیرید که به خودتان مربوط هستند. امروز سعی کنید وارد بحث و جدال با دیگران نشوید زیرا مجبور خواهید شد بهای سنگینی را بابت آن پرداخت کنید. امروز هر چقدر هم تلاش کنید همه چیز عالی و بدون نقص باشد نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید و روی جزئیات بی اهمیت بیهوده تمرکز نکنید، این طوری هم خودتان و هم دیگران خوشحال تر خواهید بود.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

 

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

 

شاید امروز برای خیلی از اطرافیانتان روزی آرام و بی دردسر باشد، ولی برای شما دی ماهی های جاه طلب که مدام همچون زنبور عسل در حال زحمت کشیدن هستید. چیزهای بسیار زیادی هستند که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. با تمام توانتان به کار و تلاشتان ادامه دهید، ولی این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید راهی طولانی را طی کنید، رم یک شبه ساخته نشد. با وجود این که ممکن است دیگران زیاد قدر همکاری‌ها و کمک‌هایتان را ندانند ، ولی شما همیشه سعی کنید بی آن که اجازه دهید از شما سوء استفاده شود، از در عشق و دوست داشتن وارد شوید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

 

شاید اینطور به نظر برسد که زندگی عاطفی‌تان دارد بهبود پیدا می کند، ولی شما هنوز هم نگران این هستید که مبادا کنترل اوضاع از دستتان در برود و دوباره به مانع بربخورید. اگر در انتقال منظورتان به طرف مقابل با مشکل مواجه شدید و سوء تفاهمی پیش آمد، سعی کنید خونسردی‌تان را حفظ کرده و به توانایی های خودتان برای رسیدن به موفقیت شک نکنید. این تنها نشانه ای است برای این که به شما یادآوری کند رابطه‌تان هنوز به رسیدگی نیاز دارد. شاید دیگران در زندگی‌تان نقشی رقابت آمیز و همراه با مخالفت داشته باشند، ولی در دراز مدت این رفتار آنها باعث قویتر شدن شما خواهد شد. هرچقدر موانع و مخالفت‌ها بیشتر باشند، وقتی به هدفتان می رسید احساس بیشتری خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

 

اکنون زمانی فوق‌العاده برای پرداختن به روابط عاطفی‌تان و بررسی مجدد خواسته‌هایی که از رابطه‌تان دارید می تواند باشد، زیرا در حال حاضر قادر هستید بیهودگی تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل و احساساتش را درک کنید. تنها چیزی که تحت کنترل شما قرار دارد رفتارهای خودتان است که می تواند با صداقت و روراستی شما الهام بخش طرف مقابل‌تان نیز باشد. بهتر است فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگی‌تان بپردازید. برای رسیدن به شادی به دنبال احساس رضایت قلبی و روانی باشید، فعلا وقت پرداختن به مسائل مادی نیست، از بودن در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied