شمانیوز
شما نیوز

با این مواد عالی و معطر موهایتان را پرپشت و ضخیم کنید

برای داشتن مو های پرپشت و نیز ریزش مویی کمتر می‌توان از سیر بهره گیری نمود

با این مواد عالی و معطر موهایتان را پرپشت و ضخیم کنید

برای داشتن  موهای پرپشت و نیز ریزش مویی کمتر می‌توان از سیر بهره گیری نمود بهره گیری از شامپوی سیر یک روند اخیر در مراقبت از  مو  هست سیر سرشار از خصوصیات ضدقارچ و ضدباکتری بی نظیر هست. بنابراین، به درمان تعداد زیادی از مشکلات بهداشتی و  زیبایی  کمک میکند. هرچند سیر اغلب در طبخ غذا به کار می‌رود، اما بهره گیری از شامپوی سیر یک روند اخیر در مراقبت از مو هست. به علت ارزش دارویی سیر، پزشکان باستانی از آن برای درمان مریضی های پوستی و مریضی های سخت بهره گیری می‌کردند. هرچند سیر بوی بدی دارد، اما می‌تواند برای  ناخن ،  پوست  و مو خوب باشد.

شامپوی حاوی عصاره سیر میتواند عفونت های  پوست  سر را درمان کرده و به شکل موثری  بهداشت  مو را تقویت کند. شامپوی سیر می‌تواند به شکل موثری  ریزش مو  « به هر علتی » را نظارت کند. به علاوه، این یک شامپوی  طبیعی  برای تعداد زیادی از مشکلات مو مثل شوره و خشکی مو هست.

آیا در جستجوی برترین درمان برای  ریزش مو  بوده اید؟ برترین درمان برای ریزش مو پیدا شده هست. شامپوی سیر به شکل  موفقیت  آمیزی باعث کاهش ریزش مو می شود. دستور ساخت این شامپوی خانگی در این جا ارائه می شود که میتواند به طرز شگفت آوری ظاهر مو های شما را تغییر دهد.

 

سیرهایی با کیفیت خوب بخرید

برای تهیه این محصول، سیر بنفش ترجیح داده می شود زیرا سرشار از ترکیبات ضد عفونی کننده، ضد التهابی و آنتی اکسیدان هست. اگر یافتن این نوع سیر دشوار هست، می‌توانید از سیر آبدار و سالم بهره گیری کنید.

 

۱ » یک شامپوی ارگانیک تهیه کنید

شامپوهای ارگانیک به خوبی و به طور یکدست با سیر ترکیب میشوند و شامپوی موثر و بسیار کارامدی ساخت می‌کنند که باعث درمان و توقف ریزش مو می شود. شامپوهای ارگانیک گران نیستند و تعداد زیادی از سولفات ها و الکل که برای رشد مو زیان آور میباشند را در خود ندارند.

 

۲ » یک خمیر یکدست از سیردرست کنید

حدود ۱۰ حبه سیر را با آب تمیز بشویید تا مطمئن شوید که خاک و  آلودگی  با شامپو مخلوط نمیشود. سپس پوست سیر را جدا کرده و آنها را در میکسر آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید. مخلوط را هم بزنید و تدریجی آب اضافه کنید تا خمیر شکل  خامه  ای پیدا کند. مقداری  روغن زیتون  بودار یا روغن جوجوبا به آن اضافه کنید تا بوی سیر را بگیرد.

همۀ مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدست و نرمی به دست آید. شامپوی ارگانیک را با خمیر سیر مخلوط کرده و این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. یک شامپوی سیر غلیظ ساخت میشود. آن را درون یک بطری هوابندی شده بریزید و سپس آن را در جای خشک و خنک نگه داری کنید.

 

شامپوی حاوی عصاره سیر

شامپوی سیر می‌تواند به شکل موثری ریزش مو را بازرسی کند

 

نحوۀ استفاده از شامپوی سیر

بهرهگیری از شامپوی سیر خیلی آسان هست. موهایتان را روزی یک‌بار ترجیحا هنگام صبح، با این شامپو بشویید. در هنگام شستشو، پوست سرتان را به خوبی  ماساژ  دهید. سپس، موهایتان را بشویید و با بهرهگیری از یک شانه، خرده های سیر را از موها جدا کنید. با این حال، اگر این شامپو به خوبی مخلوط و فراوری شده باشد، نباید خرده های سیر در آن عمده عمده باشد.

مزایای بهداشتی شامپوی سیر

شامپوی سیر فواید بی شماری دارد. این شامپو می‌تواند مشکلات و مریضی های مو را درمان کند.

 

درمان و توقف ریزش مو

بهره گیری از شامپوی سیر باعث تحریک رشد مو های اخیر در کسانی می شود که دچار ریزش مو میباشند. سیر مواد مغذی مورد نیاز برای فولیکول های مو را فراهم سازی می‌کند و باعث می شود که مو های اخیر قویتر باشند. در مواردی که ریزش مو و کچلی در نتیجۀ عفونت باکتریایی باشد، این شامپو حاوی آنتی بیوتیک هایی هست که از این مریضی ها جلوگیری کرده و ضخامت مو را افزایش میدهد.

 

سلامت مو و پوست سر

شامپوی سیر مو های آسیب دیده ناشی از  رنگ  و های لایت را تقویت کرده و آن را براق می‌کند. بهرهگیری مستمر از این شامپو برای کسانی که دچار خارش پوست سر و خشکی مو میباشند نیز خوب هست. شامپوی سیر از طریق کاهش یا برطرف کردن کامل این علایم به شما کمک میکند. اگر شامپو به خوبی روی پوست سر بهرهگیری شود می‌تواند به سلامت و قوی شدن موها کمک کند.

 

درمان موهای آسیب دیده

بهرهگیری مستمر از سشوار میتواند آسیب های زیادی به مو های شما وارد کند. بهرهگیری از حالت دهنده های شیمیایی نیز میتواند به موها آسیب بزند. شامپوی سیر می‌تواند کمک بزرگی به ترمیم و سلامت موها بکند. ویژگی های  طبیعی  و اساسی سیر میتواند شکستگی های مو، ناشی از بهرهگیری از حالت دهنده های شیمیایی و سشوار را متوقف کند. این شامپوها همینطور گردش خون را افزایش داده و باعث دفع سمومی می شود که به ریشه موها آسیب می‌زنند.

 

مزایای دیگر

در هنگام  ماساژ  شامپوی سیر روی پوست سر، بهتر هست که بگذارید شامپو چند دقیقه بماند. اینکار باعث می شود که مواد مغذی سیر جذب پوست شود

 

منبع:تالاب 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied