شمانیوز
شما نیوز

فواید مصرف قرص لاغری روناتیلس

روناتیلس (Ronatilles) یکی دیگر از قرص های گیاهی بوده که به گفته تولیدکننده 100 درصد طبیعی بوده و دارای خواصی نظیر کاهش وزن، چربی سوزی و آنتی اکسیدان و پایین آورنده چربی خون می باشد.

فواید مصرف قرص لاغری روناتیلس

روناتیلس (Ronatilles) یکی دیگر از قرص های گیاهی بوده که به گفته تولیدکننده 100 درصد طبیعی بوده و دارای خواصی نظیر کاهش وزن، چربی سوزی و آنتی اکسیدان و پایین آورنده چربی خون می باشد. ترکیبات موجود در قرص لاغری روناتیلس شامل عصاره قهوه سبز و عصاره سویا می باشد. این محصول دارای مجوز سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد.

 

جشنواره تخفیف های عید تا عید؛ ویژه اساتید و دانشجویانصفر تا صد نگارش مقاله و چاپ در مجلات

موارد مصرف قرص لاغری روناتیلس

  • کاهش وزن
  • چربی سوز
  • درمان تخصصی چاقی پهلو و شکم
  • آنتی اکسیدان و پایین آورنده چربی خون

روش مصرف قرص لاغری روناتیلس

دو بار در روز هر بار یک کپسول قبل از غذاهای اصلی همراه با یک لیوان آب ولرم میل شود.

شرح مزایای مصرف قرص لاغری روناتیلس

کپسول روناتیلس حاوی 450 میلی گرم استاندارد شده بر اساس 1.1 درصد کافئین در هر کپسول می باشد. مواد اصلی تشکیل دهنده قرص لاغری روناتیلس شامل عصاره خشک قهوه سبز - عصاره خشک سویا است.

قهوه سبز :

قهوه سبز موجود در فرمولاسیون قرص لاغری روناتیلس همان قهوه کال و بو نداده است که به خاطر حرارت ندیدن میزان کافئین و بخصوص پولیفنول ها، اسید کلروژنیک، کافئیک و کینیک آن بیشتر از قهوه بو داده است. در نتیجه خواص آنتی اکسیدان و ضدالتهابی آن از قهوه معمولی بیشتر است. به نظر می رسد این پولیفنول های موجود در قهوه سبز هستند که اثرات مثبتی روی سلامت انسان و لاغری دارند.

 

قهوه سبز به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی باعث افزایش سوخت و ساز سلول های ذخیره چربی، کاهش جذب چربی غذای مصرفی، کاهش کلسترول، کند کردن ترشح گلوکز در خون و افزایش متابولیسم گلوکز می شود. همچنین باعث ایجاد سیری در بین وعده های غذایی و افزایش انرژی بدن می گردد.

 

قهوه سبز سرشاراز اسید کلروژنیک و پولیفنول است. به اعتقاد برخی پزشکان اسید کلروژنیک خواص آنتی اکسیدانی دارد و به همین دلیل به کاهش فشار خون و کاهش وزن کمک می کند. در حقیقت قهوه سبز با افزایش عملکرد سوخت و ساز بدن و متابولیسم سبب کاهش وزن و لاغری می شود. با این همه در مورد خواص لاغری هیچ ماده غذایی نمی توان اغراق کرد. یکی از خواص قهوه سبز این است که تا حدی باعث کاهش اشتها می شود. علاوه بر این قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، می تواند تا حدی متابولیسم بدن را افزایش دهد. همین افزایش متابولیسم، چربی سوزی را افزایش می دهد، بنابراین واقعیت این است که یکی از خواص درمانی قهوه سبز این است که روی کاهش وزن تاثیر دارد اما این خاصیت زمانی است که قهوه به طور منطقی و با رعایت اصول صحیح تغذیه و ورزش مصرف شود.

 

 
آنتی اکسیدان های موجود در قهوه سبز به کاهش فشارخون کمک می کنند. از سوی دیگر تأثیر قهوه در کنترل قند خون به خاطر پولیفنول ها و اسید کلروژنیک موجود در آن است. این ترکیبات روی هورمون های ترشح شده از لوله گوارش تأثیر گذاشته و جذب گلوکز (قند) را کاهش می دهند. با مصرف قرص لاغری روناتیلس می توان از تمام مزایای فوق بهره مند شد.

سویا یکی دیگر از ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون قرص لاغری روناتیلس است که دارای مقادیر قابل توجهی ایزوفلاوون است که باعث کاهش ذخیره چربی بدن می شود. سویا به صورت طبیعی می تواند سبب تنظیم میزان انسولین و قند خون شود. انسولین عامل اصلی ذخیره قند به شکل چربی در بدن است. وقتی که سطح انسولین در خون کنترل می شود، میزان چربی ذخیره شده نیز کاهش می یابد. در عوض انرژی بهتر مورد استفاده قرار می گیرد و توده عضلانی بیشتری ایجاد می شود.

شاخص قندخون سویا پایین است و در عین حال پروتئین زیادی دارد. به همین دلیل است که مصرف سویا سبب ایجاد تغییرات ناگهانی در سطح قند خون نمی شود. این تغییرات در بیشتر موراد سبب ایجاد حس گرسنگی شدید می گردد. مصرف سویا سبب می شود تا دچار گرسنگی شدید نشویم و به این ترتیب امکان پرخوری کاهش می یابد.

نکات قابل توصیه

عوارض جانبی:

عوارض جانبی ناشی از مصرف قهوه که معمولا توسط اسید کلرژنیک موجود در آن ایجاد می شود شامل افزایش اسید معده، سوزش می باشد.

موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه:

- در افراد با مشکلات قلبی-عروقی، بیماران کلیوی، افراد مبتلا به پرکاری غده تیروئید، افراد مبتلا به صرع و اختلالات روانی با احتیاط مصرف شود.

- در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.

- دور از دسترس کودکان نگهداری شود

توضیحات :

کپسول روناتیلس 450 میلی گرم استاندارد شده بر اساس 1.1 درصد کافئین در هر کپسول می باشد.

مواد اصلی تشکیل دهنده : عصاره خشک قهوه سبز - عصاره خشک سویا

 

منبع:ساعد نیوز

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied