شمانیوز
شما نیوز

خودکشی مرد تهرانی بعد از قتل زن صیغه ای + جزئیات

زن صیغه ای پس از جدایی از شوهرش ازدواج کرد. زن صیغه ای یک سال و نیم با مرد جوان زندگی کرد تا اینکه زن صیغه ای با تیراندازی دست به قتل او زد.

خودکشی مرد تهرانی بعد از قتل زن صیغه ای + جزئیات

به گزارش شمانیوز؛ زن صیغه ای پس از جدایی از شوهرش ازدواج کرد. زن صیغه ای یک سال و نیم با مرد جوان زندگی کرد تا اینکه زن صیغه ای با تیراندازی دست به قتل او زد. مرد جوان بعد از قتل زن صیغه ای به خواهرش زنگ زد و با اعتراف به قتل  زن صیغه ای  دست به خودکشی زد.​

شامگاه دوشنبه مرد جوانی در منطقه شهدا به خواهرش زنگ می زند و در حالیکه صدایش می لرزید و غم در صدایش شنیده می شد به خواهرش گفت که زنش را با شلیک گلوله در خانه شان به قتل رسانده است.

قتل زن صیغه ای به دست مرد تهرانی

زن جوان با شنیدن حرفهای برادرش شوکه شده بود و این در حالی بود که برادر 42 ساله پس از اعتراف به قتل همسر موقتش ادعا کرد که قصد دارد خودکشی کند و در همین لحظه صدای شلیک گلوله ای به گوش رسید و دیگر صدایی از مرد جوان به گوش نرسید.

زن جوان که نگران سرنوشت برادرش بود خیلی زود به همسرش که بیرون خانه بود زنگ زد و از او خواست برای کمک برادر و همسر موقتش برادرش به خانه آنها برود.

داماد خانواده همراه پلیس و تیم امدادی اورژانس به جلوی در خانه مرد 42 ساله رسیدند و وقتی وارد خانه شدند با جسد خونین زن 40 ساله روبرو شدند و این در حالی بود که مرد جوان که دست به خودکشی زده بود هنوز نفس می کشید و خیلی زود این مرد برای نجات از مرگ به بیمارستان منتقل شد.

خودکشی پس از قتل زن صیغه ای

تلاش پزشکان برای نجات جان مرد جوان ادامه داشت تا اینکه صبح روز سه شنبه این مرد به خاطر شلیک به خودش روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که مرد جوان که 2 فرزند دارد پس از جدایی سرپرستی فرزندانش را برعهده همسرش قرار داده و یک سال و نیم قبل با زن جوان که او نیز 2 فرزند داشته و فرزندانش در کنار شوهر سابقش است آشنا شده و با هم زندگی مشترکی را آغاز کرده اند و بعد از یک سال و نیم زندگی مشترک، مرد جوان همسر موقتش را به قتل رسانده و سپس دست به خودکشی زده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی در این پرونده جنایی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied