شمانیوز
شما نیوز

گروگان 14 ساله

گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد | عکس گروگان 14 ساله

سرپرست فرماندهی انتظامی استان کرمان از آزادی یگ گروگان ۱۴ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی و مقامات قضایی پس از ۹ روز از دست گروگیران در یکی از استان‌های شرقی کشور خبر داد.

گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد | عکس گروگان 14 ساله

به گزارش شمانیوز: گروگان 14 ساله 9 روز در اسارت آدم ربایان بود. آدم ربایان گروگان 14 ساله را از شهرهای غربی  کشور به یکی از استان های شرقی انتقال داده بودند. با تلاش نیروی انتظامی گروگان 14 ساله آزاد شد و به زودی به آغوش خانواده باز خواهد گشت. گروگان 14 ساله در سلامتی کامل به سر می‌برد.

گروگان 14 ساله

سرپرست فرماندهی انتظامی استان کرمان از آزادی یگ گروگان ۱۴ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی و مقامات قضایی پس از ۹ روز از دست گروگیران در یکی از استان‌های شرقی کشور خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان: با اعزام نیابت و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم‌ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک‌ترین آسیبی گروگان آزاد شد و به عنبرآباد منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

به گزارش فارس، سردار ناظری امروز در سفر به این شهرستان اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: این پسر بچه از استان‌های غرب کشور ۹ روز قبل به گروگان گرفته شده و به استان‌های شرقی کشور منتقل می‌کنند که با نیابت قضایی به این شهرستان و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان در این استان اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله توسط پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با اعزام نیابت و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم‌ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک‌ترین آسیبی گروگان آزاد شد و به عنبرآباد منتقل شد.

ناظری بیان داشت: این پسربچه به‌زودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور برمی‌گردد و همین جا به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم وامنیت مردم را دارند با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.

سلیمانی دادستان عنبرآباد در این خصوص گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبرآباد مبنی بر گروگان‌گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان‌های غربی کشور به عنبرآباد واصل شد و تعدادی از متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و احدی از متهمین با تلاش شبانه‌روزی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با استفاده از کارهای اطلاعاتی و ظرفیت سران طوایف و متنفذین جلسات متعددی برگزار شد و به لطف خدا محل اختفا گروگان‌گیران در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور شناسایی شد و با اعزام نیرو به این محل گروگان در صحت و سلامت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و به‌زودی به آغوش گرم خانواده در غرب کشور باز خواهد گشت.

دادستان عنبرآباد گفت: کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را دارند دستگاه قضا و انتظامی باشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد.

حادثه مشابه ای دیگر از گروگان گیری پسر 14 ساله در شهرستان فهرج رخ داد که در ادامه بیان شده است:

گروگان 14 ساله پس از 25 روز به آغوش خانواده اش بازگشت | پلیس فهرج در پی آدم ربایان+عکس لحظه

گروگان 14 ساله

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج از آزادی یگ گروگان ۱۴ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری سران طوائف و ریش سفیدان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم رضا رفیع آبادی در فهرج در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره گزارش آدم‌ربایی در تاریخ 5 فروردین‌ماه سال جاری رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

گروگان 14 ساله

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج افزود: در تحقیقات گسترده میدانی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، مخفی‌گاه آدم‌ربایان با استفاده از کار اطلاعاتی ماموران و همکاری سران طوائف و ریش سفیدان منطقه شناسایی شد و فرد ربوده شده بدون هرگونه آسیبی از چنگال آدم‌ربایان رهایی پیدا کرد.

رفیع‌آبادی با اشاره به اینکه شناسایی متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر‌قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد. خانواده ها با دقت بیشتری از فرزندان خود حمایت و مراقبت کنند.

منبع: فارس

 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied