شمانیوز
شما نیوز

عکس های لورفته از مراسم ازدواج سیما خضر آبادی + بیوگرافی

عکس های آتلیه عروسی سیما خضرآبادی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با لباس عروس در کنار همسرش (سهیل) به مناسبت اولین سالگرد ازدواجشان و بیوگرافی و تصاویر ایین بازیگر را اینجا مشاهده کنید.

عکس های لورفته از مراسم ازدواج سیما خضر آبادی + بیوگرافی
 
نمناک نوشت : سیما خضرآبادی بازیگر سریال علی البدل ، حانیه و رخنه صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی متفاوت از اولین سالگرد ازدواجش به روز کرد.

اولین سالگرد ازدواج سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی بازیگری که با بازی در سریال علی البدل در میان مخاطبان تلویزیون به چهره شناخته شده تری تبدیل شد ، صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از اولین سالگرد ازدواجش به روز کرد.

سیما خضرآبادی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در فیلم سینمایی کودک و فرشته بازی درخشانی را از خود برجای گذاشت و در چک برگشتی ، هفت سین ، وضعیت سفید ، علی البدل و حانیه نقش های خوبی را ایفا کرد.

عکس هایی از اولین سالگرد ازدواج سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی عکس هایی از اولین سالگرد ازدواجش را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت :اولین سالگرد زندگی مشترک من و سهیل ....

mZI3ASQM6F5J

IK1psZoNqMYk

 

NF23TrwSjW2t

 

RUd9XRW3pWj9

 

سیما خضرآبادی اولین بار در سال 87 در فیلم سینمایی کودک و فرشته به کارگردانی مسعود نقاش زاده جلوی دوربین رفت و با افشین هاشمی ، مونا احمدی ، شبنم مقدمی ، سودابه بیضایی و قاسم زارع همبازی بود و توانست در اولین تجربه کار سینمایی اش موفق ظاهر شود.

 

jraWS8t7isPb

سیما خضرآبادی در سریال علی البدل

من و زیبا فیلم سینمایی دیگری از سیما خضرآبادی است که در کنار شهاب حسینی و پرویز پرستویی جلوی دوربین رفت.

 

بیوگرافی سیما خضر ابادی

 

 ایرانی، متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸، تهران بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته بازیگری است و عاشق جهانگردی، زیبایی و شیک بودن لباس‌ است. 

سیما خضرآبادی اولین کار خود را با “سریال ایستگاه آخر” منوچهر عسگری‌ نسب آغاز کرد و در سینمایی “کودک و فرشته” در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در “سریال وضعیت سفید” حمید نعمت‌ الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی “من و زیبا” به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌ های “چک برگشتی” هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد.

سیما خضرآبادی متاهل است و در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ مراسم عقد او و همسرش برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied