شمانیوز
شما نیوز

۹۵ درصد کاندیداهای استان تهران تائید صلاحیت شده اند

استاندار تهران گفت: بیش از ۹۵ درصد کاندیداهای استان تهران تائید صلاحیت شده اند.

۹۵ درصد کاندیداهای استان تهران تائید صلاحیت شده اند

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : استاندار تهران گفت: بیش از ۹۵ درصد کاندیداهای استان تهران تائید صلاحیت شده اند.

 

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با دستگاه‌های مسئول امور زیرساخت که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران استان تهران در محل سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، بر ضرورت الکترونیکی کردن انتخابات تاکید کرد.

محسنی بندپی افزود: با توجه به اینکه ۵۹ نقطه در استان تهران نیاز به تقویت آنتن دهی دارند ضروری است که اپراتور همراه اول تمهیداتی را در خصوص تقویت آنتن دهی خود بیاندیشند و در نظر داریم که دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی برای حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تأمین شود.

وی با بیان اینکه اپراتور همراه اول نسبت به تأمین آن تا زمان برگزاری انتخابات تعهد کرده است گفت: تاکید می‌شود که مشکلات آنتن دهی رفع شود تا بتوانیم انتخابات را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۳ مرحله از انتخابات با نظم و طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده انجام شده است عنوان داشت: در کل استان تهران ۳۸۷۹ نفر ثبت نام شده که بیش از ۹۵ درصد تأیید صلاحیت شده‌اند.

محسنی بند پی با بیان اینکه در روند اجرایی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳ مرحله‌ی تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت نام و بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی بدون کوچک‌ترین مشکلی صورت گرفته است گفت: امیدواریم تا زمان انتخابات و اخذ رأی که با حضور با شکوه مردم برگزار خواهد شد بتوانیم این انسجام و وحدت رویه را حفظ نمائیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied