شمانیوز
شما نیوز

دزدی عروس در مراسم ازدواجش لو رفت

بدون آنکه کسی متوجه شود کارش را انجام داده بود ولی عکسهای مراسم عروسی واقعیتی را فاش کردن که در نهایت به لو رفتن دزدی عروس جوان ختم شد.

دزدی عروس در مراسم ازدواجش لو رفت

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نمناک:  در هنگام برنامه ریزی برای عروسی، هزینه ها می توانند زیاد و سرسام آور باشند، پس طبیعی است که سعی کنید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید البته از راه درست و اصولی ، اگر چه راه کارها و محدودیت هایی وجود دارند تا عروس و داماد بتوانند هزینه هایشان را پایین بیاورند. واضح است که این عروس خانم که ماجرای عجیبش را در بخش سرگرمی نمناک می خوانید این موضوع یعنی برنامه ریزی برای هزینه ها را به خوبی درک نکرده بود، زیرا در هنگام بودجه بندی برای مراسم عروسی و دکوراسیون و تشریفات از چندین مرز عبور کرد که عجیب ترین آنها اقدام به دزدی بوده است.

گفته می شود که این عروس ناشناس، به باغ همسایه اش رفته است و یک گل رز بوته ای به ارزش 165 پوند را دزدیده است و خورد کرده تا برای مراسم عروسی اش استفاده کند. همسایه او یک باغبان است و بعد از اینکه متوجه شد چه اتفاقی افتاده است، گیج و خشمگین شده بود و برای برخورد مناسب تصمیم گرفت همه چیز را به صورت آنلاین در یک گروه فیس بوک فستیوال عروسی نشان داد.

صاحب گلهای دزدیده شده توسط عروس خانوم می گوید:

"صبح روز جمعه به باغ آمدم تا هر گل رز تکی را بکنم و در کنار مابقی بکارم، که به یکباره از تعجب خشکم زد ، گلهای من نبودند و تعدادی پر پر شده بودند، از جمله هیبرید امالیا که بسیار نادر است و به مدت 3 سال طول کشید تا رشد کند.

این زن باغبان که نامی از او هم منتشر نشده است سعی می کند تا ویدئو را برای پلیس ارسال کند، در همین حین یکی از آشنایانش می گوید که آنها را در دستان عروس همسایه و در میان عکس های مراسم ازدواج شان دیده است ، او عکس ها را نشان داد و زن فورا متوجه شد که آنها در حقیقت همان گل های او هستند.

دزدی-عروس-خانم (1)

زن باغبان با دیدن تصاویر گفت :"این گل های من است که در گلدان های رنگارنگ برای تزیین این مراسم ازدواج چیده شده اند، آنها بسیار متمایز، نقاشی شده به رنگ سفید هستند که به عنوان تزئین و دکوراسیون میز استفاده می شود."

او می دانست که آنها برای او هستند، زیرا در منطقه تنها فردی است که چنین گل هایی را پرورش می دهد خود اوست و کس دیگری فرصت و مهارت پرورش آنها را ندارد. در نهایت خانم باغبان پس از کشف ماجرا و دیدن تصاویر گل های دزدیده شده اش، سعی کرد پلیس را درگیر کند.

هنگامی که در نهایت او با عروس برخورد کرد، برای اعمالش او را بازخواست کرد اما تنها کلماتی که عروس گفت این بود که:آنها فقط گل هستند. من به گل های شما برای تززین مراسم عروسی ام نیاز داشتم و شما یک حیاط کامل از این گل ها دارید.

پلیس عروس را به مبلغ 50 یورو جریمه کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied