شمانیوز
شما نیوز

مهران احمدی|جشن تولد جالب با حضور عوامل پایتخت6 + فیلم

محسن تنابنده نویسنده سریال پایتخت ویدیویی از برگزاری جشن تولد مهران احمدی بازیگر نقش «بهبود» در کنار عوامل این سریال را در فضای مجازی منتشر کرد.

مهران احمدی|جشن تولد جالب با حضور عوامل پایتخت6 + فیلم

مهران احمدی (زاده اسفندماه ۱۳۵۲ در تهران)، بازیگر و کارگردان ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون است. از نقش های به یاد ماندنی مهران احمدی نقش بهبود در سریال پایتخت است.مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. مهران احمدی در سال ۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.

 

 سریال نوروزی پایتخت که این روز‌ها ششمین فصل از آن در حال آماده سازی برای پخش در نوروز ۹۹ است، به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری، نویسندگی محسن تنابنده و با بازی علیرضا خمسه، مهران احمدی، احمد مهران فر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی، نسرین نصرتی و بهرام افشاری تولید می‌شود.

 

محسن تنابنده نویسنده و بازیگر این سریال ویدیویی از جشن تولد مهران احمدی بازیگر نقش «بهبود فریبا» در این سریال که زاده اسفند ۵۲ است، در کنار عوامل آن در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

در این ویدیو احمدی جشن تولد ساده اش را ارزشمندترین جشن عمرش خواند. او به مشکلاتی که در سال ۹۸ کشور را درگیر خود کرده بود اشاره کرد و تلاش‌های خانواده «پایتخت» را برای اینکه مردم سالی شاد را در کنار هم آغاز کنند، عنوان کرد.

 

در ادامه ویدیوی جشن تولد مهران احمدی که توسط تنابنده منتشر شد را مشاهده می‌کنید:

 

جشن تولدی برای «بهبود» پایتخت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied