شمانیوز
شما نیوز

مهناز افشار| مهریه عجیب مهناز افشار افشا شد + تصویر عقدنامه

عکس های دیده نشده و مهریه جنجالی مهناز افشار را در این صفحه ببینید .

مهناز افشار| مهریه عجیب مهناز افشار افشا شد + تصویر عقدنامه

مهناز افشار در برنامه سی‌و‌پنج با اشاره به نحوه‌ی ورودش به سینماگفت مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد مهناز افشار با اشاره به شایعاتی که درباره مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست، گفت: اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت‌خواهی کرد اما رسانه‌ها این موضوع را پوشش ندادند.

 

 

خبرداغ :ویدیوی لورفته از رقص منشوری مهناز افشار قبل از مهاجرت لورفت + فیلم

 

 

 

 

 

 

مهریه مهناز افشار ۱۰ شاخه گل نرگس است.

مهریه مهناز افشار

,

مهناز افشار در برنامه سی‌و‌پنج با اشاره به نحوه‌ی ورودش به سینماگفت: در دوره دبیرستان به من می‌گفتند شبیه خانم گوگوش هستم و این موضوع برایم جذابیت داشت که شبیه به یک ستاره هستم. به همین دلیل در دوران نوجوانی علاقه به دیده شدن در من شکل گرفت.

Image result for مهناز افشار"

 

مهناز افشار در برنامه ۳۵

وی ادامه داد: شروع فیلم‌هایم از شور عشق و خاکستری برایم جدی نبودند چون ۱۸ سال بیشتر نداشتم. اولین کار تصویری من مجموعه گمشده کار مسعود نوابی بود. در آن زمان من تدوین می‌خواندم و خانم شمسی فضل اللهی مرا به گروه معرفی کردند.بعد از آن آقای عبدالله اسکندری مرا به سینما معرفی کرد. واقعیت این است که این کار برایم جدی نبود هم به دلیل سن کم و هم به دلیل تجربه کمی که داشتم و فکر می‌کردم فقط برای دیده شدن به سینما آمده‌ام.

مهریه مهناز افشار

مهناز افشار

افشار با بیان این مطلب که “یادم هست که آقای اسکندری مرا به دیدن تمرین تئاتر خانم گلاب آدینه بردند تا فقط بیان و بدن را یاد بگیرم” افزود:معتقدم از فیلم «سالاد فصل» بود که سینما وحتی مهناز افشار نه به عنوان یک بازیگر برایم جدی شدند. پنج سال بعد از شروع بازیگری به کلاس‌های بازیگری رفتم و شروع به کتاب خواندن کردم. دوره اصلاحات به جوان‌ها خیلی فرصت حضور در سینما داده شد و سوپراستارها نمود کردند. این فرصت را یک زمانی به ما دادند امابعد از آن دوباره دست‌مان بسته شد.

وی ادامه داد: وقتی منتقدان مرا می‌بینند وجایزه می‌دهند و وقتی دیدم کارگردانان صاحب سبکی مانند آقای مهرجویی و کمیایی مرا می‌بینند، خیلی کم‌هوشی بود که اگر به سراغ سینما نمی‌رفتم وکم‌هوشی بود اگر به انتخاب‌هایم دقت نمی‌کردم.

مهناز افشار ادامه داد:من الان ۴۰ ساله هستم و بیست و سال و اندی‌ست در حال کار هستم.

مهریه مهناز افشار

 

حواشی  مهناز افشار

من همیشه سعی کرده‌ام که به سواد بالاتری دست یابم. وقتی سن بالاتر می‌رود زندگی، موانع، خوشی‌ها و همه اینها به آدم یاد می‌دهد که چطور از آنها استفاده کند. من معتقد هستم ما با اشتباهاتمان شکل می‌گیریم و مهم این است که برطرف‌شان کنیم. مهم این است که پخته شویم و اشتباهات را جبران کنیم. من امروز خودم را آن زمان که در برنامه “هفت” شما صحبت کردم؛ خیلی خام می‌بینم. من آدم جنگجویی هستم و برای به دست آوردن یکسری موقعیت‌ها تلاش کردم و هنوز معتقدم باید تلاش کنم.

مهریه مهناز افشار

عکس مهناز افشار

افشار با اشاره به اینکه حاضر نیست در سریال بازی کند، گفت: من با تلویزیون رابطه‌ام خوب نیست و دوست ندارم در سریال بازی کنم اما برای شبکه نمایش خانگی کار می‌کنم.

وی با انتقاد از عدم نمایش فیلم “ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا” گفت: کاهانی کارگردان شناخته شده‌ای است و دیدگاه و تفکر فیلم‌هایشان هم مشخص است. این فیلم قبل از اینکه ساخته شود؛ پروانه ساخت گرفته است و مسئولان پروانه نمایش نمی‌توانند به آن پروانه نمایش ندهند! هر اشکال و ایرادی که این فیلمنامه داشته است را همان اول باید می‌گفتند. واقعا چرا باید این همه هزینه و وقت صرف شود و بعد به جایی نرسد؟!

مهریه مهناز افشار

وی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی اخیر خود گفت: من فعالیت‌های اجتماعی زیادی دارم و برایم جدی‌تر هم شده‌اند. تمرکز فعلی من روی بچه‌های بدسرپرست است. با اینکه ممکن است به من بگویند تخصص و سواد این کار را ندارم، در حال تلاش برای آگاهی و تمرکز بیشتر هستم چون با این نوع بچه‌ها بسیار مواجه هستیم. فعالیت پویش ما هیچ نوع حمایت مالی از کسی نمی‌گیرد و ما تمام تمرکزمان برای تصویب لایحه حمایتی است که در حال خاک خوردن در مجلس است.

Image result for مهناز افشار"

مهناز افشار و دخترش

حال آنکه عملکرد آدم‌هاست که نشان می‌دهد چقدر به این خاک دغدغه دارند. مگر لیانا حق انتخاب داشته؟ مگر همسر من برای به دنیا آمدن و خیلی چیزها در زندگی‌اش حق انتخاب داشته؟ وقتی حق انتخابی وجود ندارد، عملکرد آینده‌شان نشان‌دهنده شخصیت آنهاست. من و همسرم اصولاً به ژن خوب اعتقاد نداریم بلکه به عملکرد اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: “لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می‌خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

مهریه مهناز افشار

مهریه مهناز افشار

وی ادامه داد: شاید قبل از ازدواج آرزوهایی دیگری داشتم اما الان آرزوهایم به دلیل پختگی و فرزندی که دارم، متفاوت است. ابهاماتی بعد از ازدواج من بر سر زبان‌ها افتاد که دوست دارم به شکلی درست این ابهامات را برطرف کنم. ازدواج من از ابتدا با ابهاماتی مبنی بر سن همسرم شکل گرفت.

مهریه مهناز افشار

 

 سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد ۶۰ است و من ۴ سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

Image result for مهناز افشار"

این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک‌ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می‌شود و برای آن تلاش می‌کند. در گفتگوی قبلی‌ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده‌ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی‌کنید و این درخواست من به عنوان مدعی‌العموم حساب نشده است!

مهریه مهناز افشار

افشار افزود: همسر من پرونده مالی دارد و من قطعا به دادگاه عادل و شفاف رضایت دارم چون خط قرمز من حق مردم است. این موضوع هم “شو” نیست چون من در حال رای جمع کردن نیستم. من بابت کاری که در جامعه کردم نسبت به مردم مسئول هستم و بدهکارم و به هر حکمی که در دادگاه داده می‌شود، قطعاً رضایت می‌دهم.

مهریه مهناز افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied