شمانیوز
شما نیوز

کاهش قیمت خودرو ادامه دارد؟

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال و تولید روزانه بیش از دو هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، قیمت‌های بازار در چند روز اخیر کاهش چشمگیری یافته و با ادامه تولید و عرضه، این روند همچنان تداوم خواهد یافت.

کاهش قیمت خودرو ادامه دارد؟

کاهش قیمت خودرو | فرشاد مقیمی در خصوص کاهش قیمت خودرو و با بیان اینکه در سال جهش تولید تمام اقدامات لازم برای تحقق اهداف انجام شده، از تولید ۵۶ هزار و ۹۳۱ دستگاه خودرو تا روز ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: عزم مجموعه ایران خودرو در مسیر برنامه ریزی برای تحقق هدف تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو و کاهش قیمت خودرو برای امسال است. وی افزود: عملکرد امسال نشان می دهد تا روز ۲۶ اردیبهشت ماه افزایش ۶ درصدی در تعداد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته تحقق یافت. مقیمی خبر از اجرای بسته ویژه عرضه خودرو به بازار مطابق با اهداف و سیاست های وزارت صنعت داد و گفت: براساس این بسته، علاوه بر این که امکان فعالیت سودجویان به حداقل خواهد رسید، مشتریان نیز با اطمینان خاطر از کاهش قیمت خودرو اقدام به خرید خودرو خواهند کرد. 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : وی اجرای برنامه فروش فوق العاده محصولات درآینده نزدیک را اطلاع رسانی کرد و افزود: تمام شیوه های لازم برای اجرای آن فراهم خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اضافه کرد: براساس دریافت مجوز شماره گذاری محصولات و تحویل ۱۰ هزار دستگاه خودرو آماده تحویل در روزهای آینده، روند عرضه با شتاب بیشتری ادامه می یابد و همین امر کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایران خودرو مصمم است تا همراه با سیاست های وزارت صنعت و دستگاه ها و نهادهای ذیربط، تمامی تلاش خود را برای مدیریت بازار و ایجاد توازن در عرضه و تقاضا به کار گیرد.

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای منتشره سامانه کدال ایران خودرو در فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۶۹۴ دستگاه خودرو شامل ۱۱ هزار و ۱۲۰ دستگاه خودرو در گروه پژو، یکهزار و ۷۳۶ دستگاه خودرو در گروه سمند، ۲۷۸ دستگاه رانا، یکهزار و ۷۲۲ دستگاه دنا، ۴۲۳ دستگاه هایما و ۴۱۵ دستگاه خودرو در گروه وانت و سایر محصولات تولید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied