شمانیوز
شما نیوز

خستگی هایتان را با این قرص عجیب و غریب برطرف کنید

قرص دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

خستگی هایتان را با این قرص عجیب و غریب برطرف کنید

قرص دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد، قرص دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد، مهم ترین ماده قرص دابل بول این مکمل را از مکمل های دیگر مستثنا می کند وجود جینسنگ و گوارانا است، از گوارانا نیز به عنوان انرژی زا استفاده می کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

قرص دابل بول برای رفع خستگی و استرس مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی، بیماری های مزمن و خستگی های روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند.

تداخلات دارویی قرص دابل بول

جینسنگ در بدن ویتامین کا آزاد می کند که با وارفارین، هپارین، آسپیرین و این دسته از داروها تداخل دارویی دارد و تاثیر وارفارین و آسپیرین را پایین می آورد. بنابر این استفاده هم زمان از آسپیرین و جینسنگ منع مصرف دارد .

کسانی که انسولین یا داروهای دیابتی استفاده می کنند، قندخون آنها به شدت افت می کند و حتی می تواند باعث غش کردن آنها شود.

یکی از خاصیت های جینسینگ این است که قندخون را پایین می آورد. البته باید به این نکته اشاره شود که این مکمل برای افرادی که دیابتی هستند منع مصرف ندارد اما توصیه می شود بعد از تزریق انسولین دو تا سه ساعت از مصرف مکمل دبل بول خودداری کنند.

مصرف هم زمان با داروهای ضد بارداری، می تواند غلظت سرمی ویتامین B12 را کاهش دهد.

داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، مهار کننده های گیرنده هیستامینی و مهار کننده های پمپ پروتئینی می تواند جذب ویتامین B12 را کاهش دهند.

توصیه و هشدار مصرف قرص دابل بول

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف دابل بول با پزشک خود مشورت کنند.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف دابل بول با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده دابل بول را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

مصرف این محصول برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

موارد منع مصرف قرص دابل بول

  1. درد قفسه سینه

  2. افزایش ضربان قلب

  3. گیجی

  4. تورم دست ها یا پاها

  5. حساسیت پستان

  6. بی نظمی های قاعدگی

لطفا دقت کنید

از جویدن قرص و مصرف بیش از مقدار توصیه شده خودداری نمایید.

در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایید.

دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

در صورت مشاهده درد قفسه سینه، افزایش ضربان قلب، گیجی، تورم دست و پاها، حساسیت پستان، و بی نظمی قاعدگی از مصرف دارو خودداری فرمایید.

مصرف هم زمان با داروهای ضد بارداری، می تواند غلظت سرمی ویتامین B12 را کاهش دهد.

داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، مهار کننده های گیرنده هیستامینی و مهار کننده های پمپ پروتئینی می تواند جذب ویتامین B12 را کاهش دهند.

موارد منع مصرف:

درد قفسه سینه، افزایش ضربان قلب، گیجی، تورم دست ها یا پاها، حساسیت پستان و بی نظمی های قاعدگی

شرایط نگهداری دابل بول

دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری کنید .

 

منبع : ساعد نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied