شمانیوز
شما نیوز

حرمت چادری که حفظ نشد

 حرمت چادری که حفظ نشد

امان از روزی که حرمت شهید، آن هم در سومین حرم اهل‌بیت(ع) بشکند، دلی که به درد آید و مشت و لگدهایی که بی‌مهابا بر سر و صورت فرود آیند و غیرتی که نجوشد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همسر و دختر شهید خادم صادق روز گذشته در ملا عام مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در سومین حرم اهل بیت(ع) چادر از سرشان کشیده شد، در قلب شهر شیراز و مکانی عمومی، انجا که غیرتی نجوشید و دفاعی از آنها نشد!

خبر جانکاه بود و نگران‌کننده، از اوضاع نابسامانی حکایت می‌کرد و از رنج و محنتی که خانواده‌های مظلوم شهدا تحمل می‌کنند.

ساعت ۶ صبح بود که در گوشی تلفن همراه خبر کتک‌کاری کردن در یکی از پاساژهای سینماسعدی و هتک حرمت خانواده شهید را دیدم.

هنوز ساعت به ۸ نرسیده بود که در میان شک و تردید شماره همسر شهید خادم صادق را پیدا کرده و با وی تماس گرفتم.

با روی باز پاسخ داد، ماجرای خبری که از صبح در فضای مجازی دست به دست می‌شد را جویا شدم و طاهره گلستانی‌زاده اینگونه توضیح داد: روز گذشته ششم شهریورماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژهای سینماسعدی شدیم.

وی افزود: در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از انها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم " خانم شال‌تان را بپوشید" و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند.

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آنها گفت" این کار شما هنجارشکنی است" و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود.

گلستانی‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد‌.

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و در پی شناسایی آنها هستند.

از او درباره همسر شهیدش پرسیدم و وی اظهار داشت: همسرم ۸ سال در جبهه‌های جنگ بود و در بیشتر عملیات حضور داشت و بارها مجروح شد و جانباز ۸۰ درصد بود.

وی افزود: همسرم پس از جنگ در پارگان زرهی مشغول بود و طی یک ماموریت بر اثر تصادف به شهادت رسید.

به گزارش فارس، جای نگرانی است که در حرم سوم اهل‌بیت(ع) با یک بانوی محجبه و آن هم همسر شهیدی که جان و زندگی‌اش را در راه وطن فدا کرده است همچین برخوردی شود.

این روزها هنجارشکنی و کشف حجاب و سگ‌گردانی در شیراز به اوج رسیده است و باید فکری اساسی برای آن کرد.

اتفاقی که شاید بارها در گوشه و کنار این شهر رخ داده است اما صدایی شنیده نشده است اما این بار خبرگزاری فارس این ماجرا را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

گوشه‌ای از فیلم ضرب و شتم از دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها در زیر قابل مشاهده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی