شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

سرویس دوره ای یخچال توسط بلد سرویس

همه ما در منازل خود وسایل مختلف و متنوعی داریم که کاربردهای متفاوتی دارند و بدون آن‌ها زندگی‌کردن سخت می‌شود. یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین این وسایل یخچال است که همه خانه‌ها بدون استثنا از آن استفاده می‌کنند. نگهداری موادغذایی بدون یخچال امکان‌پذیر نیست و به‌راحتی فاسد می‌شوند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که یخچال هم مانند هر وسیله دیگری بعد از مدتی استفاده به سرویس کردن نیاز دارد.

سرویس دوره ای یخچال توسط بلد سرویس

شاید خیلی از افراد به سرویس کردن یخچال اعتقادی نداشته باشند اما حقیقت این است که برخی از قطعات یخچال درصورتی‌که سرویس نشوند باعث کاهش عمر یخچال و مصرف انرژی زیادی می‌شوند؛ بنابراین سرویس دوره‌ای یخچال بسیار مهم و حائزاهمیت است. اگر شما در منطقه اسلامشهر زندگی میکنید پیشنهاد میکنیم برای خرابی و تعمیر یخچال در اسلامشهر از متخصصان بلد سرویس کمک بگیرید.

 

سرویس دوره‌ ای یخچال یعنی چه

یخچال یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه است که درصورتی‌که برای مدت کوتاهی خراب شود و درست کار نکند مشکلات زیادی را به بار می‌آورد. از طرفی دیگر یخچالی که کارایی مناسب و درستی داشته باشد به سلامت موادغذایی کمک زیادی می‌کند زیرا یکی از قسمت‌هایی که ورود میکروب و باکتری در آن به‌راحتی صورت می‌گیرد یخچال است. همانطور که همه ما همیشه شنیده‌ایم پیشگیری بهتر از درمان است که این ضرب‌المثل درمورد یخچال نیز صدق می‌کند یعنی با سرویس دوره‌ای یخچال از خراب‌شدن  آن جلوگیری شده و صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها و انرژی می‌شود.

سرویس دوره‌ای یخچال یعنی همه قطعات یخچال را پس از مدتی استفاده با دستگاه‌ها و روش‌های مخصوص از هرگونه آلودگی، رسوب و آلاینده‌های که سبب خراب‌شدن یخچال و کم‌شدن عمر یخچال می‌شود پاک کنند که سرویس یخچال نیز باید توسط متخصصان این زمینه انجام شود.

همچنین گاهی اوقات یخچال، موادغذایی را به‌درستی سرد نمی‌کند و باعث خرابی موادغذایی می‌شود که این مشکلات به دلیل سرویس نشدن یخچال بوده و پس از سرویس کردن مشکل برطرف می‌شود.

علاوه‌براین درصورتی‌که یخچال صداهای بلند و غیرعادی داشته باشد، به سرویس‌دهی نیاز داشته و با سرویس همه قطعات و قسمت‌های مختلف آن تمیز شده و مانند روز اول می‌شوند. اگر برند یخچال شما امرسان می باشد کافی است با مجموعه بلد سرویس که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در اسلامشهر می باشد تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه برای رفع خرابی یخچالتان کمک بگیرید.

دلایل اهمیت سرویس دوره‌ ای یخچال و مزایای این کار

یخچال هم مانند هر وسیله دیگری به مراقبت و استفاده درست نیاز دارد تا عمر و دوام طولانی داشته باشد و در کارکردن آن اختلالی ایجاد نشود. از آن جایی که یخچال وسیله‌ای است که در تمام فصول استفاده شده و ۲۴ ساعته در برق است و همه به آن نیاز مبرم دارند، جزو وسایل پراستفاده و ضروری محسوب می‌شود.

یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هرکدام وظایفی را برعهده دارند و به عبارتی یخچال به‌صورت سیستمی به‌هم‌پیوسته است یعنی، درصورتی‌که یکی از اجزای آن دچار مشکل و اختلال شود، بقیه قسمت‌ها درست کار نکرده و یا به‌صورت کلی یخچال کار نخواهد کرد.

بنابراین سرویس دوره‌ای یخچال مزایا و فواید بسیاری دارد که مهم‌ترین مزایای آن به شرح زیر است.

افزایش عمر یخچال: یکی از مهم‌ترین مزایای سرویس دوره‌ای یخچال این است که با سرویس قطعات مختلف آن، هرگونه مشکل و آلودگی آن‌ها برطرف شده و این عمل سبب افزایش عمر یخچال می‌شود.

کاهش احتمال خرابی یخچال: قطعاً وقتی یخچال هرچند وقت یکبار عیب‌یابی شود و اجزای آن بررسی شوند، قطعات و به‌طورکلی یخچال دیرتر خراب می‌شود.

کاهش مصرف انرژی: یخچالی که سرویس دوره‌ای می‌شود، از لحاظ مصرف انرژی مانند روز اول خود می‌شود یعنی مصرفی استاندارد خواهد داشت درصورتی‌که یخچالی که به طور پیوسته سرویس نشود علاوه بر مصرف انرژی زیادی، عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

بهبود عملکرد یخچال: یکی دیگر از مزایای سرویس دوره‌ای یخچال این است که یخچال کاملاً عیب‌یابی شده و تمیز شدن آلودگی‌های یخچال، باعث عملکرد عالی آن می‌شود.

کاهش هزینه‌ها: یخچالی که خراب می‌شود، یا به تعمیر نیاز پیدا می‌کند که هزینه زیادی به وجود می‌آورد و یا تعمیر برخی از یخچال‌های خراب نیز امکان‌پذیر نبوده و خرید یخچال جدید نیز هزینه‌های زیادی دارد؛ بنابراین از طریق سرویس دوره‌ای یخچال می‌توان با صرف هزینه‌ای کم از خراب‌شدن یخچال و هزینه‌های سنگین جلوگیری کرد. همچنین پیشنهاد میکنیم برای رفع خرابی و تعمیر یخچال سامسونگ در اسلامشهر با کارشناسان مجموعه بلد سرویس در ارتباط باشید.

سرویس یخچال

کدام قطعات یخچال به سرویس شدن نیاز دارند

یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هرکدام وظیفه‌ای دارد و در صورت اختلال هر جزء، یخچال عملکرد مطلوبی و مناسبی نخواهد داشت. اکنون قصد داریم تا شما را با برخی از  قطعاتی که به سرویس شدن نیاز دارند آشنا کنیم.

کندانسور یخچال: یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که همیشه در معرض آلودگی قرار دارد و اختلال در آن باعث عدم سرد شدن هوای یخچال می‌شود، کندانسور یا رادیاتور خنک‌کننده یخچال است. درصورتی‌که آلودگی و گردوغبار زیادی کندانسور یخچال را بپوشاند سبب می‌شود که هوای گرم لوله‌های کندانسور به‌درستی خارج نشده و هوای گرم دوباره به یخچال بازگردد که این مورد به موتور فشار زیادی وارد می‌کند؛ بنابراین سرویس کردن دوره‌ای این قطعه برای افزایش عمر یخچال ضروری است.

کمپرسور یخچال: قسمت دیگری که سلامت آن تضمین‌کننده کارکرد بی‌نقص یخچال می‌شود، کمپرسور یا موتور یخچال بوده که در قسمت پشت یخچال قرار دارد. قطعات دیگری نیز در این قسمت وجود دارند که به دلیل طراحی ساختی که دارند، درصورت کثیف شدن به سختی تمیز شده و در عملکرد یخچال اختلال ایجاد می‌کنند که با سرویس دوره‌ای می‌توان آن‌ها را با وسایل مخصوص تمیز کرد.

گاز مبرد یخچال: مورد دیگری که به وارسی نیاز دارد گاز مبرد یخچال بوده که نقش مهمی در یخچال دارد و درصورتی‌که این قسمت استاندارد و درست نباشد مشکلاتی مانند؛ برفک زدن اپراتور، افزایش صدای موتور یخچال و غیره را به همراه دارد.

فن یخچال: فن یخچال قسمت دیگری است که به سرویس دوره‌ای نیاز دارد زیرا عمل ورود و خروج هوای گرم و خنک را به عهده دارد که درصورت خراب شده عملکرد یخچال را با مشکل مواجه می‌کند.

علاوه بر موارد ذکر شده قسمت‌های دیگری مانند؛ آب‌سردکن یخچال، دمای یخچال، تراز بودن یخچال، نوار درب یخچال، سنسور یخچال، درایر، و دیگر قطعات یخچال نیز به سرویس دوره‌ای نیاز دارند.

سرویس و تعمیر یخچال

بهترین مجموعه ارائه سرویس دوره‌ ای یخچال

یکی از مواردی که درمورد سرویس دوره‌ای یخچال اهمیت دارد این است که یخچال توسط تعمیرکاران و متخصصان آموزش‌دیده و باتجربه این حوزه انجام شود. زیرا درصورتی‌که افرادی یخچال را سرویس کنند که تخصص کافی نداشته باشند، سرویس یخچال به‌خوبی انجام نشده و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

برای دریافت خدمات بهترین مجموعه سرویس یخچال ابتدا باید درمورد ارائه‌دهنده این خدمات به‌خوبی تحقیق کرده و سوابق کار آن‌ها را مطلع شد و درصورتی‌که مجموعه شناخته شده و معتبر بود از آن‌ها درخواست سرویس یخچال را کرد.

افرادی که وظیفه سرویس یخچال را به عهده دارند باید تمام قسمت‌هایی که به سرویس نیاز دارند را به‌دقت تمیز کرده و موارد دیگر یخچال مانند تنظیمات و تراز بودن یخچال را نیز به‌درستی انجام داده تا مشکلی به وجود نیاید.

برای دریافت خدمات سرویس دوره‌ای یخچال می‌توان با مجموعه موردنظر تماس گرفته و با در اختیار دادن اطلاعاتی مانند مدل و نوع یخچال، آدرس محل سکونت، تعیین زمان موردنظر برای مراجعه تعمیرکاران متخصص و غیره برای سرویس یخچال خود اقدام کرد.

منبع :https://baladservice.com/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی