شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

پی اس پی اکسپرس (PSP)، بهترین شرکت پست بین المللی و ترخیص کالا در ایران

پی اس پی اکسپرس (PSP)، بهترین شرکت پست بین المللی و ترخیص کالا در ایران

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP) را می توان یکی از بهترین و سریع ترین شرکت های پست بین المللی در ایران معرفی کرد. این شرکت پستی سعی دارد با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه های پست بین المللی، حمل و نقل بین المللی هوایی، ترخیص کالا از گمرک، واردات و صادرات، انبارداری و پرداخت حواله های ارزی نیازهای تجار، بازرگانان، شرکت های تولیدی، دانش بنیان و غیره را در زمینه حمل و نقل و ترخیص برطرف نماید.

استفاده از خدمات پست بین المللی پی اس پی مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه می آورد که در این میان می توان به پست سریع در کوتاه ترین زمان، پشتیبانی تخصصی، اعلام قیمت نهایی پیش از ثبت سفارش، تحویل Door to Door ، ترخیص یک روزه از گمرک و غیره اشاره کرد.

پی اس پی اکسپرس (PSP) با بهره مندی از نیروهای متخصص و آموزش دیده، خدمات پست بین المللی، ترخیص از گمرک و واردات صادرات را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. این موضوع باعث شده تا این مجموعه مورد توجه بسیاری از تجار و بازرگانان قرار گیرد و بسیاری از شرکت های تولیدی، دانش بنیان، بازرگانی، تجار و بارزگانان پست بین المللی پی اس پی را برای حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک انتخاب نمایند.

a31a0443-44d0-498d-bc69-abe3b0d8e4d0

پست بین المللی سریع و مطمئن با پی اس پی (PSP)

پست سریع بین المللی مرسوله های پستی را در کوتاه ترین زمان ممکن به خارج از کشور ارسال می نماید همچنین بسته های پستی شما را در مدت زمان کوتاهی از اقصی نقاط دنیا تحویل و به ایران ارسال می نماید. اگر به دنبال سریع ترین و در عین حال بهترین راه برای ارسال مرسوله های پستی به سایر نقاط جهان هستید یا می خواهید از دیگر کشورها بسته ای را به ایران ارسال نمایید، پست بین المللی پی اس پی(PSP) یکی از بهترین و سریع ترین شرکت ها در این حوزه می باشد که با خیالی آسوده می توانید ارسال مرسوله های پستی به خارج از کشور یا ارسال بسته از خارج به ایران را به آن بسپارید.

کارشناسان پی اس پی مرسوله های پستی شما را در هر وزن و حجمی که باشد از خرده بار تا حمل کالاهای سنگین از سراسر دنیا و در سریع ترین زمان ممکن به صورت Door to Door به دست شما می رسانند.

حمل و ارسال بار هوایی به و از اقصی نقاط دنیا

برای حمل و نقل بین المللی روش های گوناگونی وجود دارد، حمل و نقل هوایی یکی از بهترین و سریع ترین روش های حمل بار خارجی است و مزایای بسیاری از قبیل سرعت، به صرفه بودن هزینه حمل، امنیت بیشتر، تاخیر کمتر، رهگیری آسان و غیره را به همراه دارد.

حمل و نقل بین المللی هوایی یکی از دیگر خدمات در پی اس پی اکسپرس (PSP) می باشد. در صورتی که قصد حمل و ارسال بار به خارج از کشور را دارید یا می خواهید بسته ای را چین، ترکیه، امارات و دیگر کشورها به ایران ارسال نمایید و زمان تحویل کالا، سلامت و امنیت آن برایتان مهم است، حمل و نقل هوایی بین المللی بهترین گزینه برای انتخاب است.

مجموعه پی اس پی (PSP) برای حمل بار هوایی خارجی با معتبرترین خطوط هوایی بین المللی همکاری داشته و همین موضوع باعث شده تا این مجموعه روزانه بسته های پستی بسیاری را به سراسر دنیا ارسال و دریافت نماید.

حمل بار از دبی، حمل بار از چین به دبی، حمل بار از چین به ایران، حمل بار از ترکیه و دیگر کشورها از جمله خدمات پی اس پی در این زمینه می باشد.

ترخیص یک روزه از گمرک فرودگاه امام خمینی با پی اس پی اکسپرس (PSP)

ترخیص کالا از گمرک یکی از مهم ترین مراحل واردات و صادرات می باشد. برای ترخیص کالا لازم است مراحل گوناگونی سپری شده و اسناد و مدارکی به گمرک ارائه گردد. انجام اشتباه هر یک از این مراحل یا ارائه نادرست مدارک مشکلات گوناگونی را به همراه آورده و فرایند ترخیص را به تعویق می اندازد بنابراین بسیار مهم است که مراحل ترخیص توسط افراد باتجربه انجام شود.

شرکت پی اس پی اکسپرس یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ترخیص کالا از گمرک است که با داشتن ریل اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی و بهره مندی از ترخیص کاران متخصص و حرفه‌ای به صورت یک روزه بارهای شما عزیزان را از گمرک این فرودگاه ترخیص می نماید. کلیه مراحل ترخیص در این مجموعه زیر نظر قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ارائه می گردد.

واردات و صادرات بدون نیاز به کارت بازرگانی در PSP

در دنیای تجارت واردات و صادرات یکی از تخصصی ترین حوزه ها می باشد و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه دارد. واردات و صادرات یکی از دیگر خدمات ارائه شده در پی اس پی اکسپرس می باشد.

این مجموعه با داشتن نمایندگی در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه می تواند همراه شما عزیزان در زمینه واردات کالا از چین، واردات کالا از ترکیه، واردات کالا از دبی ، صادرات به سوریه و غیره بدون واسطه و نیاز به کارت بازرگانی باشد.

برخی از خدمات پی اس پی اکسپرس در زمینه واردات و صادرات عبارتند از:

  • امکان واردات لوازم یدکی خودرو
  • امکان واردات قطعات کامپیوتری
  • امکان واردات قطعات الکترونیکی
  • امکان واردات ابزار دقیق و دستگاه های صنعتی
  • وادرات و صادرات بدون کارت بازرگانی
  • و غیره

ارسال مدارک به خارج از کشور، پرداخت حواله ارزی، انبارداری و بسته بندی برخی از دیگر خدمات ارائه شده در پست بین المللی پی اس پی می باشد.

24826dad-18b6-4488-a3ba-6365e632d7ba - Copy

درباره شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)

شرکت پی اس پی اکسپرس (PSP) با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه پست بین المللی، حمل بار هوایی خارجی، صادرات و واردات، انبارداری و ترخیص کالا از گمرک فعالیت خود را از سال 2011 زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور و سازمان تنظیم مقررات آغاز نموده است و در طی این سال ها توانسته است با تجار، بازرگانان و شرکت های تولیدی و دانش بنیان بسیاری همکاری داشته باشد.  

استفاده از خدمات پست بین المللی پی اس پی مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه می آورد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • حمل سریع هوایی
  • تحویل Door to Door
  • امکان پیگیری سفارش به صورت لحظه ای از طریق کد رهگیری
  • دسترسی سریع و کاربری آسان
  • پشتیبانی مستمر و تخصصی
  • اعلام قیمت تمام شده پیش از ثبت سفارش
  • ترخیص یک روزه از گمرک فرودگاه امام خمینی
  • امکان پرداخت به صورت پس کرایه

برای آگاهی بیشتر درباره خدمات پی اس پی اکسپرس همچنین ثبت سفارش تنها کافیست از طریق یکی از روش های زیر با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

1-اپلیکیشن پست بین‌المللیPSP

2-وب سایت پی اس پی به آدرس:www.pspexpress.com

3-تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

4-تماس تلفنی با واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied