شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره وی اف اس گلوبال

همه چیز درباره وی اف اس گلوبال

هر چند که امروزه سفر به نقاط مختلف جهان به‌سادگی امکان‌پذیر است، با این حال گاهی ممکن است پیچیدگی‌های فرآیند اخذ ویزا، لذت سفر را تحت‌الشعاع قرار دهد. در این بین، شرکت وی اف اس گلوبال با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات، به عنوان پل ارتباطی میان متقاضیان سفر و سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها عمل می‌کند و با دلسوزی و کارآمدی، فرآیند اخذ ویزا را تسهیل می‌بخشد.

وی اف اس گلوبال با سابقه‌ای درخشان و شبکه‌ای گسترده در سراسر جهان، به عنوان یار و یاوری قابل اعتماد، در کنار گام‌های شما در مسیر اخذ ویزا و تحقق رویای سفرتان خواهد بود. در این مطلب، قرار است به طور کامل شما را با این شرکت و نقش خدمات آن در تسهیل فرایند اخذ ویزا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

وی اف اس گلوبال چیست؟

شرکت vfs global، واسطه‌ای بین متقاضیان دریافت ویزا و سفارت‌خانه‌ها است و بخشی از فرایند اخذ ویزا را از جانب کنسول‌گری‌ها انجام می‌دهد. خدمات وی اف اس گلوبال شامل دریافت مدارک، انگشت‌نگاری و ارسال آن‌ها به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها، پیگیری روند صدور ویزا و ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه اخذ ویزا می‌شود. با سپردن امور مربوط به اخذ ویزا به وی اف اس گلوبال، از سردرگمی‌ها و چالش‌های این فرآیند رهایی پیدا می‌کنید و می‌توانید با خیالی آسوده خودتان را برای سفر آماده کنید.

تاریخچه وی اف اس گلوبال

پیشینه احداث این شرکت به سال 2001 بازمی‌گردد. مقر اصلی این شرکت ابتدا در کشور هندوستان قرار داشت و سپس، به شهر دبی منتقل شد. با گذشت زمان و افزایش تقاضا برای خدمات این شرکت، وی اف اس گلوبال با گسترش فعالیت خود در سراسر جهان، به نامی قابل اعتماد در زمینه اخذ ویزا تبدیل شد و در حال حاضر، با برخورداری از ۳۴۱۵ نمایندگی در 151 کشور جهان، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه اخذ ویزا محسوب می‌شود.

خدمات وی اف اس گلوبال

وی اف اس گلوبال با بهره‌گیری از شبکه‌ای گسترده و پرسنلی مجرب، در تلاش است تا فرآیند اخذ ویزا را برای متقاضیان به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهد. از جمله خدمات این شرکت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دریافت و بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا
  • انجام انگشت‌نگاری و سایر مراحل بیومتریک
  • ارسال مدارک به سفارتخانه یا کنسولگری
  • پیگیری روند صدور ویزا
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه اخذ ویزا

توجه داشته باشید که وی اف اس گلوبال صرفا واسطه‌ای میان مسافران و سفارت‌خانه‌ها است و در قبولی یا رد درخواست ویزا هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد. علاوه بر موارد فوق، این شرکت یکسری خدمات VIP نیز به مسافران ارائه می‌دهد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این خدمات عبارت‌اند از:

  • سرویس عکس‌برداری
  • سرویس پیک و پست
  • سرویس پرکردن فرم درخواست ویزا
  • خدمات فتوکپی

اطلاعات ضروری شرکت وی اف اس گلوبال در ایران

کشورهای مختلفی (به‌ویژه کشورهای اروپایی حوزه شنگن) بخشی از مراحل پردازش درخواست ویزا را به شرکت وی اف اس گلوبال سپرده‌اند و شما برای پیگیری روند دریافت ویزا، به نمایندگی این شرکت در ایران مراجعه کنید. در حال حاضر، وی اف اس گلوبال فرانسه، انگلیس، استرالیا و نیوزیلند در ساختمان مگاپارس تهران قرار دارند و متقاضیان سایر کشورها (مانند اتریش، هلند، سوئیس، یونان، استرالیا، دانمارک، نروژ و...) باید به دفتر این شرکت در هروی سنتر تهران مراجعه کنند. در ادامه، آدرس دفاتر شرکت وی اف اس گلوبال در تهران ارائه شده است:

  • آدرس وی اف اس گلوبال هروی: خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم ساختمان هروی سنتر
  • آدرس وی اف اس گلوبال مگاپارس: خیابان دکتر شریعتی، انتهای خیابان معلم شرقی، طبقه چهاردهم ساختمان مگاپارس

دریافت آنلاین ویزا در فلای‌تودی

اولین گام برای تجربه یک سفر خارجی بی‌دغدغه و لذت‌بخش، دریافت ویزای کشور مقصد است. خوشبختانه در حال حاضر، شرکت‌های بسیار معتبری مثل فلای‌تودی وجود دارند که با استفاده از خدمات ویزای آن‌ها، به‌راحتی می‌توانید روند اخذ ویزا را طی کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. مراحل درخواست ویزا در سایت فلای‌تودی به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی نیست.

پس از انجام مشاوره و ارسال مدارک مورد نیاز، کارشناسان این مجموعه از شرکت وی اف اس گلوبال برای شما وقت مصاحبه حضوری و انجام مراحل انگشت‌نگاری می‌گیرد. در ادامه، شما باید در تاریخ اعلام‌شده در دفتر شرکت وی اف اس گلوبال تهران حاضر شوید و روند لازم را انجام دهید. پس از طی‌شدن زمان مورد نیاز، کارشناسان مجموعه فلای‌تودی شما را از قبولی یا رد درخواستتان مطلع خواهد کرد.

علاوه بر خدمات ویزا، در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی خدمات دیگری هم به شما عرضه می‌شود که با استفاده از آن‌ها به‌راحتی می‌توانید برای انواع سفرهای داخلی و خارجی خود برنامه‌ریزی کنید. خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، خرید بلیط قطار، رزرو تور، بیمه مسافرتی و... بخشی از این خدمات هستند.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی