شمانیوز
شما نیوز

توالت فرنگی میلیاردی + عکس

یک شرکت جواهرسازی در هنگ کنگ با ساخت "توالت طلای الماس‌نشان" به ارزش 1.3 میلیون دلار، در تلاش برای ثبت آن در کتاب رکوردهای جهانی گینس است.

توالت فرنگی میلیاردی + عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از یوپی‌آی، طلا از قدیم تاکنون، جزو فلزات با ارزش بوده که هرگونه افزایش یا کاهش قیمت آن، باعث ایجاد نوساناتی در قیمت برخی از ملزومات زندگی می شود.

 

البته گرانی این فلز گرانبها تاثیری بر ذائقه علاقه‌مندان نداشته و این فلز از دیرباز تاکنون همچنان به عنوان یک محصول با ارزش از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

index

 

عشق به طلا و البته سنگهای قیمتی مانند الماس تا آنجا پیش رفته که برخی از شرکتها برای تبلیغ و مطرح شدن بیشتر برند خود اقدام به ساخت محصولات عجیبی مانند قرص، ماسک صورت، پیراهن، موبایل و خودرو از جنس طلا کرده اند. البته بدترین نمونه‌ عشق طلا را می توان در جدیدترین محصول یک شرکت جواهرسازی مشاهده کرد؛ کاسه توالتی از طلا.

شاید تصورش هم برایتان سخت باشد که بدانید کاسه توالتی وجود دارد که قیمت آن از ارزش پولی خانه شما هم بیشتر بوده و پر از الماس و جواهرات است. اینبار یک شرکت هنگ کنگی با ساخت توالتی از جنس طلا به دنبال ثبت رکورد در کتابهای جهانی گینس است.

این توالت که ارزش آن از یک مجتمع ویلایی مجهز و کامل بسیار بیشتر است توسط برند جواهرسازی کورنت(Coronet)ساخته شده و 1.3 میلیون دلار قیمت دارد. جالب است بدانید کل بدنه این توالت از جنس طلا بوده و قسمت نشیمن آن از شیشه ضد گلوله ساخته شده است؛ در واقع گرانترین بخش این توالت همین صندلی نشیمن است که در ساخت آن از 40815 قطعه الماس به وزن 334.68 قیراط استفاده شده است.

روز دوشنبه در نمایشگاه بین المللی واردات چین در شانگهای از جدیدترین محصول لاکچری شرکت هنگ‌ کنگی رونمایی شد و سیل جمعیت برای انداخت عکس سلفی با این توالت طلا نشان بسیار زیاد بود.

به گفته مدیرعامل کورنت ، هنوز تصمیمی برای فروش این محصول لاکچری گرفته نشده اما به احتمال زیاد توالت طلایی برای بازدید عموم در موزه هنر الماس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این نخستین بار نیست که برند کورنت در ساخت وسایل خود از قطعات گرانقیمت طلا و الماس استفاده می‌کند. پیش‌تر این شرکت در ساخت یک ساعت مچی از بیشترین قطعات الماس استفاده و رکوردشکنی کرده بود.

این شرکت هنگ کنگی همچنین یک گیتار الماس نشان و یک جفت کفش صورتی به ترتیب به ارزش دو میلیون و 4.28 میلیون دلار تولید کرده است. البته هیچ یک به اندازه توالت طلایی الماس نشان زرق و برق ندارند.

 

index

 

در حال حاضر این توالت طلا که دهمین اثر الماس نشان کورنت است به زودی توسط مقامات گینس مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در صورت دارا بودن صلاحیت های لازم به عنوان گرانترین توالت جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied