شمانیوز
شما نیوز

نظر جنجالی داور عصرجدید در مورد خوانندگی مهران مدیری + فیلم

نظر جنجالی داور عصرجدید درمورد خوانندگی مهران مدیری را در ادامه می بینید.

نظر جنجالی داور عصرجدید در مورد خوانندگی مهران مدیری + فیلم

نظر آریا عظیمی نژاد داور عصرجدید درمورد خوانندگی مهران مدیری  را می بینید.  آریا عظیمی نژاد متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ است. پدر آریا عظیمی نژاد  جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد 

 

 

آهنگسازی برای خوانندگان معروف

او برای خوانندگان معروف ایرانی هم فعالیت داشته است که می توان به محمد اصفهانی، علیرضا عصارف حسین خواجه امیری و فریدون آسرایی اشاره کرد. از جمله کارهای او کـه با اقبالی فراوان روبه‌رو شد، ساخت موسیقی برای قطعه”آمدم ای شاه پناهم بده” با صدای استاد کریمخانی‌بود کـه برای بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان ساخته شد.

 

GEWkBCg4dYvK

علاقه به موسیقی محلی

علاقه او به موسیقی محلی باعث شد تا یک مجموعه موسیقی از نواحی ایران را گردآوری کند و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تاثیر بگیرد. او کنسرت های مختلفی را هم به صحنه برده است که می توان به کنسرت او در تالارهای تهران و انگلیس اشاره کرد.

 

 

فعالیت به عنوان خواننده

آریا عظیمی‌نژاد علاوه‌بر موزیک ساز بـه‌عنوان نوازنده و خواننده تیتراژ نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته اسـت. مهم ترین اثر وی در حرفه‌ی نوازنده، سریال قرعه اسـت. مهمترین اثر آریا عظیمی‌نژاد در حرفه‌ی خواننده تیتراژ، سریال جراحت اسـت. او سال 1388 در 36 سالگی برای فیلم طلا و مس بـه کارگردانی همایون اسعدیان توانست در 28مین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied