شمانیوز
شما نیوز

ماشین میلیاردی و مدل بالای سحر قریشی لو رفت + فیلم دیده نشده

فیلم لو رفته از ماشین گرانقیمت سحر قریشی در فضای مجازی حسابی حول محور این بازیگر جنجال و حواشی به پا کرده است. سحر قریشی از جمله بازیگرانی است که همواره در کانون توجهات است.

ماشین میلیاردی و مدل بالای سحر قریشی لو رفت + فیلم دیده نشده

فیلم لو رفته از ماشین گرانقیمت سحر قریشی در فضای مجازی حسابی حول محور این بازیگر جنجال و حواشی به پا کرده است. سحر قریشی از جمله بازیگرانی است که همواره در کانون توجهات است. سحر قریشی بازیگر جوان و پرحاشیه سینما و تلوزیون است . سحر قریشی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . حاشیه های سحر قریشی از کار های هنری او بیشتر بوده است.

 

 

آنچه دیگران می خوانند :

 

ازدواج پنهانی امیرمحمد زند جنجال به پا کرد + فیلم دیده نشده

 

 

سحر قریشی بازیگر کشورمان با انتشار عکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد. این بازیگر 29 ساله عکس جدیدی از خودش و مادرش در اتومبیل شخصی اش منتشر کرده است. 

 

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد. حال ماشین گرانقیمت سحر قریشی جنجال به پا کرده است.

 

عکس های فیلم سینمایی «نازنین» · جدید 99 -گهر

 

سحر قریشی و کارگردانی که مانند پدرش است

 

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

download

 

دومین تجربه تلویزیونی سحر قریشی

 

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت. راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

 

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

 

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

 

ac-image-np1583826555Ch

 

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

 

سحر قریشی در فیلم روزگاری عشق و خیانت

 

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

 

1633125

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied