شمانیوز
شما نیوز

سقط جنین پناهجوی زن پس از تجاوز دو مقام امنیتی

یک زن اهل کره شمالی که به کشور همسایه فرار کرده بود پس از تجاوز توسط مقامات امنیتی کره جنوبی دوبار مجبور به سقط جنین شد.

سقط جنین پناهجوی زن  پس از تجاوز دو مقام امنیتی

یک زن اهل کره شمالی که به کشور همسایه فرار کرده بود پس از تجاوز توسط مقامات امنیتی کره جنوبی دوبار مجبور به سقط جنین شد.

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، این زن که به دلایل قانونی هویت اصلی اش فاش نشده و با نام مستعار "جئون" معرفی شده یک پناهجوی اهل کره شمالی است که خانواده‌ای ندارد و به خاطر شرایط بد کشورش، به کره جنوبی پناهنده شده بود. این زن تنها، اما هنگام فرار به این کشور توسط مرکز فرماندهی اطلاعات دفاعی کره جنوبی دستگیر و به  بازداشتگاه فرستاده شد.

"جئون" که چندین شب در محل ویژه پناهجویان فراری نگهداری می شد توجه یکی از سرگروهبان ها را به خود جلب کرده بود. در یکی از شبها، سرگروهبان جوان به زور و تهدید به زن بیچاره نوشیدنی الکلی خوراند و او بیهوش شد. مرد شیطان صفت سپس نیت پلید خود را عملی کرد و به محل خدمت خود بازگشت.

پناهجوی کره ای وقتی به هوش آمد و متوجه ماجرا شد تصمیم گرفت موضوع را با فرمانده مرکز درمیان بگذارد. متاسفانه زن جوان وقتی ماجرا را به سرهنگ مافوق گزارش داد نه تنها مورد حمایت قرار نگرفت بلکه سرهنگ مافوق نیز به او دست درازی و او را تهدید کرد در صورت افشای ماجرای جنسی بین آنها، او را تحویل کشورش خواهد داد.

 

b785d67f-989f-4d81-ba00-8004e9763bf5

 

"جئون" از ترس بازگشت به کره شمالی، مدتها بدون آنکه کلامی بر زبان آورد توسط دو مقام‌ امنیتی کشور همسایه، مود آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفت و طی این مدت دوبار مجبور به سقط جنین شد.

دست درازی های پی‌درپی به زن بیچاره و تهدید و ارعاب مداوم،سرانجام کاسه صبر "جئون" را لبریز کرد و سرانجام تصمیم گرفت پرده از جنایتهای کثیف این دو مقام امنیتی کره جنوبی بردارد.

با افشای جنایت کثیف دو افسر امنیتی، پرونده به اداره تحقیقات جنایی و دادستانی وزارت دفاع کره جنوبی فرستاده شد و به منظور اثبات ادعای پناهجوی کره شمالی، تحت بررسی قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز، هردو مقام امنیتی کره جنوبی تا تکمیل تحقیقات از کار تعلیق شده‌اند و این در حالی است که یک سخنگوی وزارت دفاع این کشور گفته با هر دو متهم، با توجه به نتایج تحقیقات رفتار خواهد شد.

گفتنی است بخش اعظم پناهجویان کره شمالی به کره جنوبی، زن هستند و از آنجا که  بسیاری از مردم کره شمالی از خاک چین برای ورود به کره جنوبی استفاده می‌کنند بسیاری از پناهجویان پیش از ورود به کشور مقصد، در چین نیز مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

 

https://www.independent.co.uk/news/world/asia/north-korea-defector-rape-south-korea-intelligence-officers-lawsuit-a9234736.html

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied