شمانیوز
شما نیوز

سردار سپهر در گفتگو با شمانیوز

گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید توفنده‌تر از گام‌های قبلی برداشته شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید به قدری توفنده، پرقدرت، اثربخش و تعیین‌کننده برداشته شود تا دشمن را از سیاست‌های ضدایرانی خودش ناامید سازد.

گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید توفنده‌تر از گام‌های قبلی برداشته شود

سردار سپهر در گفت‌وگو با شمانیوز:سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره تحریم‌های اخیر آمریکا علیه چند مقام ایرانی اظهار کرد: شکست‌های پی در پی استکبار جهانی، ناکامی آن در غرب آسیا و عدم کارآمدی تحریم‌ها، تهدیدها و بی‌نتیجه ماندن خروج آمریکا از برجام و نیز سایر ناکامی‌های متعدد آمریکایی‌ها، سبب شده تا این کشور برای حفظ آبروی خود به اعمال تحریم‌های جدید مبادرت ورزد.

وی افزود: ما 40 سال است که تحریم هستیم و تحریم‌های اخیر هم اتفاق جدیدی نبود؛ زیرا قبلاً کشورمان سابقه تحمل چنین تحریم‌هایی را داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گام چهارم کاهش تعهدات برجامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید به قدری توفنده، پرقدرت، اثربخش و تعیین‌کننده برداشته شود تا دشمن را از سیاست‌های ضدایرانی خودش ناامید سازد.

سردار سپهر گفت: در گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید بر شأن مردم ایران، شأن انقلاب اسلامی، شأن شهدا و شأن ایستادگی و مقاومت افزوده شود تا بتوانیم این‌ها را به رخ دشمن بکشانیم.

وی تأکید کرد: اگر مسئولان کشور تصمیم بگیرند که کارهای قوی‌تر و اقدامات بزرگتر یا هر اقدامی که دشمن را ناامید کند، انجام دهند، قطعاً ملت ایران از این تصمیمات حمایت خواهد کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز در عمل هم اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از برجام خارج شده‌اند، گفت: اروپا فقط روی کاغذ در برجام باقی مانده، اما در عمل کار خاصی برای تأمین منافع ایران در برجام انجام نمی‌دهد. پس برجام یک پروژه شکست خورده است.

سردار سپهر تأکید کرد: ما نباید هیچ امیدی به آینده برجام داشته باشیم و همچنین نباید به وعده‌‌های اروپایی‌ها امید ببندیم و اگر در این شرایط که بدعهدی اروپا و آمریکا بر همه ثابت شده است، همچنان به برجام امیدوار باشیم؛ بزرگترین اشتباه راهبردی است.

وی افزود: باید در شرایطی که اروپا به تعهدات خود در برجام پایبند نیست، پرقدرت تمامی خلأهایی که در چند سال گذشته به خاطر برجام در صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشورمان به وجود آمده، جبران شود و دولت مکلف است که این راهبرد را برای اداره کشور در پیش بگیرد.

سپهر گفت: مردم از تصمیماتی که به نفع انقلاب، مردم و کشور باشد به‌طور قطع حمایت می‌کنند. پس دولت و مسئولان کشور باید تصمیماتی در تراز انقلاب اسلامی و در تراز 40 سال ایستادگی ملت ایران بگیرند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران ناکام بمانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied