شمانیوز
شما نیوز

دولت جلوی فعالیت مدیران آلوده به فساد اقتصادی را بگیرد

یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت باید تلاش کند تا قشر مستضعف بیش از این در محرومیت نباشند، افزود: دولت باید جلوی فعالیت مدیران آلوده به فساد اقتصادی را بگیرد.

دولت جلوی فعالیت مدیران آلوده به فساد اقتصادی را بگیرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت باید تلاش کند تا قشر مستضعف بیش از این در محرومیت نباشند، افزود: دولت باید جلوی فعالیت مدیران آلوده به فساد اقتصادی را بگیرد.

آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم با بیان اینکه طبق روایات، حقوق کارگر باید قبل از خشک شدن عرقش پرداخت شود، گفت: دولت باید به این دستور و روایت در زمینه پرداخت سریع حقوق کارگران توجه کند.

وی با تأکید بر بررسی علت پرداخت نشدن و یا تأخیر در پرداخت حقوق کارگران، افزود: حتماً دولت دلایلی برای کار خود دارد که باید پاسخگو باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مراجع همیشه حامی مستضعفان و طبقه پایین‌دست جامعه بوده‌اند، افزود: مردم به لحاظ معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند، دولت باید صدای ناله مردم را بشنود و کاری کند که مستضعفان بیش از این تحت‌فشار اقتصادی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دولت در ارتباط با گروه کارگر باید به‌گونه‌ای باشد که قشر مستضعف جامعه بیش از این در محرومیت نباشند، تصریح کرد: دولت نیز مسائل و مشکلاتی دارد اما باید جلوی فعالیت برخی مدیران که آلوده به فساد اقتصادی می‌شوند را بگیرد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه برنامه‌های دولت باید در راستای محرومیت‌زدایی قشر مستضعف جامعه باشد، اظهار داشت: باید قبل از وقوع فساد اقتصادی در کشور جلوی آن را گرفت و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد.

وی گفت: خداوند متعال در آیات خود فرموده انسان هر کاری که در دنیا انجام می‌دهد همگی در پیشگاه الهی حاضر و ناظر بوده و ثبت می‌شود و از همه اعمال وی در روز قیامت سؤال خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied