شمانیوز
شما نیوز

امیر حاتمی: دشمن قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

امیر حاتمی: دشمن قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر : امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه) در مراسم رونمایی از کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای، گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم، به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و این بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است، تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس کننده و هزینه بر خواهد بود.  

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان  افزود: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت ها، تغییر تصمیم ها و کاهش اراده و خواست دولت های منطقه و جهان استفاده می کنند و ما باید با درنظرگرفتن این موضوع همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

گفتنی است دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم له در سال ۱۳۹۰ با چشم انداز ۱۰ساله و برگزاری ۵ همایش دوسالانه و تدوین کتاب های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است. 

کتابخانه دیجیتالِ مجموعه منشورات به منظور تحقق توسعه و گسترش گفتمان سازی و به جهت  سهولت دسترسی پژوهشگران در اقصی نقاط دنیا توسط دبیرخانه همایش تهیه و تولید شده است.

دبیرخانه همایش تا کنون ۲۹ جلد منشورات خود را در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار داده که شامل مجموعه کتاب های مرجع ، مجموعه مقالات همایش دبیرخانه، فصلنامه و ویژه نامه های همایش است.

چهارمین همایش تبیین اندیشه های دفاعی با ثبت در پایگاه استناد علمی جهان اسلام( ISC) و حمایت ۶۰ دانشگاه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور و استقبال کم نظیر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران و دانشجویان کشور با دریافت قریب به ۳ هزار مقاله افتخار دیگری بر لوح زرین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied