شمانیوز
شما نیوز

قالیباف : نیازمند یک خیزش ملی برای نجات اقتصاد کشور هستیم

مجلس نو باید یک مجلس کارآمد، مومن و انقلابی باشد و نماینده انقلابی یعنی در پی تحول اساسی در زندگی اقتصادی مردم باشد، در حالی که دشمن به دنبال فروپاشی اقتصادی و ذهنی مردم نسبت به کارآمدی دین در جامعه هست ما می خواهیم با همدلی و وحدت با آن مقابله کنیم.

قالیباف : نیازمند یک خیزش ملی برای نجات اقتصاد کشور هستیم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم : قالیباف، در همایش مدیران استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: نیازمند یک خیزش ملی و مردمی برای نجات کشور از ناکارآمدی، بی عملی و اجرای تصمیمات غلط به روش های غلط هستیم، تا یک دولت بسته، نشسته و خسته را وادار به کار و فعالیت و خدمت به مردم کنیم. باید همگی در دوم اسفند مجلسی بسازیم که نخستین قدم گام دوم انقلاب را برای نجات اقتصاد کشور به کمک همه دلسوزان با هر سلیقه و گرایشی بردارد و ما دست همه را در این مسیر مجاهدت میفشاریم.

محمدباقر قالیباف، در همایش مدیران استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت:«فلسفه حضور در این جمع گفت و شنودی برای امر مهم انتخابات پیش رو است. لازمه ورود به موضوع انتخابات توضیح و توصیف بهتری از شرایطی که امروز نظام جمهوری اسلامی با آن روبرو است.»

وی افزود: «با توصیف بهتر شرایط وظیفه خود را در انتخابات پیش رو، بهتر تشخیص دهیم. امروزه حوادثی در سه سطح درحال رخداد است. یک سطح حرکت های آمریکا است که همچنان می‌خواهد ابرقدرتی و سیطره خود را در دنیا حفظ کند و بدون شک یکی از کشورهای بزرگی که برابر این زورگویی ایستاده نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اجازه پیاده سازی خواسته‌هایش را نمی دهد.»

قالیباف ادامه داد: «بعد از ناآرامی های ایجاد شده در منطقه و پیش روی جمهوری اسلامی، دشمنان داخلی و خارجی گفتند مسیر انقلاب غلط است، این نبرد حق و باطل همچنان ادامه دارد و امروز شاهد همان حوادث از جنس دیگری در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و حتی داخل کشور خودمان هستیم.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: « در دوره پیشین ریاست جمهوری ،آمریکایی ها زمانی که عظمت انقلاب اسلامی را دیدند به قدرت انقلاب اسلامی اقرار کردند و رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت ما درصدد تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران هستیم، اما امروز آمریکا در عمل و بیان درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است.»

او تصریح کرد: «  برنامه آنها دیگر از جنس انقلاب مخملی و اتفاقاتی که در بهار عربی رخ داد نبود، اتفاقی که در آبان ماه به وقوع پیوست متفاوت از تمام اتفاقات گذشته، ، بسیار خشن و انتحاری و نفوذ کرده به اعتراضات مردمی بود که از غده چرکینی به نام ناکارآمدی اشباع شده در کشور به وجود آمد.»

قالیباف گفت: «دشمنان می خواهند با سوء استفاده از ناکارآمدی های موجود، فاصله نظام و مردم را افزایش دهند. البته که ضعف ما نیز در موضوعات اجتماعی و فرهنگی موثر است و تا زمانی که آنها را برطرف نکنیم دشمن از این ضعف استفاده می کند.»

وی افزود: « دوقطبی سازی های کاذب از مشکلات اصلی کشور است که باعث شرطی کردن اقتصاد کشور شده است. مدتی است وقتمان را برای گفت وگو سپری کردیم اما آنها در صدد متوقف کردن اقتصاد کشور هستند اقتصادی که چه در بخش خصوصی، تعاونی و چه در بخش دولتی متوقف است زیرا ثبات اقتصادی وجود ندارد و امکان برنامه ریزی برای فعالان اقتصادی نیست و دلیل اصلی آن هم این است که آنها اقتصاد را به سیاست خارجی پیوند زده اند. مسئولان هر تصمیمی می خواهند بگیرند می‌گویند صبر کنیم ببینیم اینستکس چه می شود، وعده 15میلیارد دلار چه می شود یا با اف ای تی اف چه میکنند؟ تمام کارها و بطور کلی اقتصاد کشور متوقف است و متوقف نگه داشتن کشور به هر دلیلی ناشی از بی عملی یا بد عملی دولت است.»

*دولت یا کاری انجام نمی دهد یا به بدترین روش اجرا می کند

قالیباف تاکید کرد: «دولت یا کاری انجام نمی دهد یا زمانی که تصمیم به انجام کاری دارد به بدترین شکل ممکن آن را اجرا می کند و تبعاتش برای کشور باقی می ماند و دشمن نیز برای تشدید این اختلافات تلاش می کند. »

وی ادامه داد: «بنابراین نیازمند یک خیزش ملی و مردمی برای نجات کشور از ناکارآمدی، بی عملی و اجرای تصمیمات غلط به روش های غلط هستیم، تا یک دولت بسته، نشسته و خسته را وادار به کار و فعالیت و خدمت به مردم کنیم، درست است که ما سیاسی هستیم اما این یک ائتلاف سیاسی نیست، ما یک خیزش برای نجات اقتصاد کشور برای جلوگیری از فقیرتر و تحقیر شدن مردم هستیم.»

قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد مجلسی نو، بیان کرد: «به دنبال یک تغییر اساسی هستیم تغییری که به جای وعده های دروغ و طرح‌های انجام نشده، به دنبال کار عملی برای مردم است تا به ناامیدی و بی تدبیری حاکم بر کشور پایان دهیم و این تغییر، نیازمند نوگرایی است که باید از مجلس آغاز شود. باید به سمت مجلسی نو برویم، مجلسی قوی و کارآمد که وکلای آن، وکیل واقعی مردم بوده  و شفافیت داشته باشند.  نمایندگان مجلس نو باید علاوه بر این که اموال خود را به قوه قضاییه اعلام می‌کنند به مردم نیز بگویند.»

او تصریح کرد: «مجلس نو باید یک مجلس کارآمد، مومن و انقلابی باشد و نماینده انقلابی یعنی در پی تحول اساسی در زندگی اقتصادی مردم باشد، در حالی که دشمن به دنبال فروپاشی اقتصادی و ذهنی مردم نسبت به کارآمدی دین در جامعه هست ما می خواهیم با همدلی و وحدت با آن مقابله کنیم.

قالیباف درپایان ضمن تاکید بر وحدت و نجات اقتصاد کشور، اظهارکرد: « باید همگی در دوم اسفند مجلسی بسازیم که نخستین قدم گام دوم انقلاب را برای نجات اقتصاد کشور به کمک همه دلسوزان با هر سلیقه و گرایشی بردارد و ما دست همه را در این مسیر مجاهدت میفشاریم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied