شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه کن در گفت‌وگو با شمانیوز:

سردار سلیمانی زمینه‌ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی علیه استکبار بود

امام جمعه بخش کن گفت: دشمن بداند شهید سلیمانی، زمینه‌ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت‌ها علیه استکباربود که به‌زودی انتقام این شهید را جوانان قیور خواهند گرفت.

سردار سلیمانی زمینه‌ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی علیه استکبار بود

حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا، امام جمعه بخش کن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز با بیان اینکه خطای راهبردی آمریکا آبیاری شجره طیبه مقاومت است، اظهار کرد: دشمن بداند شهید سلیمانی، زمینه‌ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت‌ها علیه استکباربود که به‌زودی انتقام این شهید را جوانان قیور ما خواهند گرفت و با الهام‌بخشی جوانان صدها قاسم سلیمانی از دل مقاومت بیرون خواهند آمد.

وی افزود:حاج قاسم سلیمانی کسی بود که آرزوی شهادت داشت و به این آرزوی خود در سحرگاه جمعه رسید.

 

امام جمعه بخش کن گفت: این شهادت سردار سلیمانی جنبه‌های مختلفی دارد؛ اول اینکه آرزوی شخصی آن شهید محقق شد و دوم الهام‌بخشی به تمام جوانان امت اسلامی و سوم اثبات شرارت و ذات تروریستی آمریکا برای همه دنیا و دشمن‌شناسی بیشتر برای ملت ایران نمایان َد.

صالح‌نیا یادآور شد: نحوه شهادت سردارسلیمانی در شأن شهادت یک فرمانده بود و نقطه عطفی شد در جهت اتحاد جبهه مقاومت در ایران، عراق، لبنان و سوریه و همه ستم‌دیدگان از شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار.

 

وی وحدت را اولویت اصلی جهان اسلام دانست و اظهار کرد: تفرقه میان شیعه و سنی برنامه اصلی استکبار و دشمنان اسلام است و امت اسلامی باید با وحدت و پرهیز از اختلاف در برابر تهدیدات دشمن بایستند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

امام جمعه بخش کن با بیان اینکه فرار آمریکا از سوریه موفقیت راهبردی محور مقاومت است، یادآور شد: این یک واقعیت است که دنیا باید آن را بپذیرد.

 

صالح‌نیا خاطرنشان کزد: آغاز مبارزه با تمام منافع آمریکا شروع شده و آمریکا با انجام اشتباه راهبردی تمام منافع خود را به خطر انداخته است؛ لذا با محور مقاومت نخواهیم گذاشت تا آب خوش از گلوی استکبار پایین رود.

وی گفت: رسوایی سیاسی تمام‌عیار آمریکا با نشان دادن پلیدی ذاتی خود مشخص شد که با ملت ایران و جوانان مسلمان‌ و غیور سر عناد و جنگ داشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied