شمانیوز
شما نیوز

حجت‌الاسلام تقوی در گفت‌وگو با شمانیوز:

انتقام سخت درخواست ملی بود که اجابت شد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: درخواست انتقام سخت از آمریکا یک درخواست میلیون و ملی بود که اجابت شد.

انتقام سخت درخواست ملی بود که اجابت شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، در واکنش به تهدید ترامپ در هدف قرار دادن 52 نقطه فرهنگی کشورمان اظهار کرد: ترامپ غلط می‌کند که بخواهد 52 نقطه فرهنگی ایران را هدف قرار دهد، البته در این شرایط باید این‌چنین سر تکان دهد.

وی افزود: ترامپ با این تهدیدها می‌خواهد بر تصمیم تصمیم‌گیران جمهوری اسلامی اثر بگذارد تا ما انتقام سخت را نگیریم، اما همه مشاهده کردند که این انتقام سخت محقق شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد دست به اقدام دیگر بزند، با پاسخ قاطع‌تر ما روبه‌رو خواهد شد.

تقوی گفت: آمریکا توقع دارد که بیاید و شخصیت سطح بالای کشورمان را ترور کند و به شهادت برساند و جمهوری اسلامی ایران دستانش را ببندد و فقط نگاه کند؛ در صورتی که هیچ کشوری چنین اقدامی را انجام نمی‌دهد، پس نمی‌تواند مانع انتقام ما شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران از نظام اسلامی خواسته‌ تا به جنایت آمریکا پاسخ داده شود، یادآور شد: جمعیت میلیونی را شاهد بودید که در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی مدام انتقام سخت را فریاد می‌زدند و حتی در عراق هم این درخواست وجود داشت، پس چطور می‌توان این درخواست ملی را اجابت نکرد؟

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه کشور با اشاره به اختصاص 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای تقویت نیروی قدس سپاه گفت: این اقدام مجلس بجا و جلوه‌گر وحدت ملی است و آمریکا باید بداند، ملت ایرانی ملتی نیست که در برابر زورگویی‌ها و اقدامات تهدیدآمیز آمریکا سکوت کند و هیچ عکس‌العملی انجام ندهد.

به گفته تقوی؛ سردار سلیمانی متعلق به ایران نبود، بلکه برای همه ملت‌های مسلمان منطقه بوده است. او مقاومت را تقویت کرده و ملت‌های سوریه و عراق را از خطر داعش نجات داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied