شمانیوز
شما نیوز

مرعشی: با مسببین شلیک به هواپیمای اوکراین برخورد شود

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه پرده پوشی و پنهان‌کاری علت سقوط هواپیمای اوکراینی کار بسیار زننده و ناپسندی بود، گفت: آیا نمی‌شد به سازمان هواپیمایی اعلام می‌کردند که در ساعات انجام عملیات علیه آمریکا، پروازی در تهران انجام نشود؟

مرعشی: با مسببین شلیک به هواپیمای اوکراین برخورد شود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا : حسین مرعشی  با انتقاد از اعلام با تاخیر علت سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: اینکه گفته شود خطای انسانی موجب شلیک به این هواپیما شده است، کفایت نمی‌کند. امنیت مسافران این پرواز باید تامین می‌شد. به هر حال جان انسان‌های بی گناه در این اتفاق گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اتفاق آثار درازمدت منفی بر امنیت صنعت هوانوردی و صنعت گردشگری کشور خواهد داشت، تصریح کرد: اشتباه بزرگ دیگر تاخیر سه روزه در بیان علت سقوط این هواپیما بوده است.باید مقامات دولتی از جمله رئیس‌جمهور و وزیر راه را در جریان شلیک به هواپیمای اوکراینی قرار می دادند، زیرا آنها در گفت وگو با مقامات خارجی و سازمان‌های بین‌المللی مساله شلیک را رد کرده بودند. آنها اگر اطلاع داشتند این مساله را رد نمی‌کردند و اطلاعیه مقدماتی داده می شد تا بررسی های کامل انجام شود. اطلاعیه‌ای که امروز صبح داده شود، پر از اشکال بود.

 

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه پرده پوشی و پنهان‌کاری کار بسیار زننده و ناپسندی بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح چهار ساعت پیش از انجام عملیات علیه نیروهای آمریکایی در عراق، دولت عراق را در جریان گذاشته بودند .آیا نمی‌شد به سازمان هواپیمایی اعلام می‌کردند که در این ساعات پروازی در تهران انجام نشود؟ امیدوارم این اتفاق اشتباه باشد نه اینکه کار عوامل نفوذی برای از بین بردن شکوه خیرش مردم در تشییع سردار سلیمانی باشد.

مرعشی در پایان گفت: مسببین این اتفاق ناگوار باید حتما استعفا دهند و اگر استعفا ندهند، برکنار شوند و با آنها حتما برخورد شود تا مردم احساس نکنند کشور حساب و کتاب ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied